Hop til indhold

Rally-træning i Kbh eller s-togs-nærhed


Petrine
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
Findes der et godt sted - har forsøgt at google, uden noget brugbart resultat :cool:

 

Tja, www.Aktivthundecenter.dk

 

Det er i Ballerup, og S-toget går næsten til træningspladsen. Det tager vel omkring 20 min at gå turen fra stationen af. Så det er ikke så slemt igen.

 

Jeg går selv til Rally hos dem, og jeg kan kun sige go for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ved du om der altid kun er træning i weekenden? Er nemlig meget bedre til hverdagsaftener.

 

Anja har også haft Rally på en hverdag. Grunden til at det er i weekenderne pt. er pga. at det er vinter, og dermed bliver det for mørkt at træne på en hverdagsaften.

Så til forår begynder det garanteret at blive hverdagstræning igen..

 

Chili og jeg gik på tricks holdet og det var en hverdag, og så var der Rally lige efter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Anja har også haft Rally på en hverdag. Grunden til at det er i weekenderne pt. er pga. at det er vinter, og dermed bliver det for mørkt at træne på en hverdagsaften.

Så til forår begynder det garanteret at blive hverdagstræning igen..

 

Chili og jeg gik på tricks holdet og det var en hverdag, og så var der Rally lige efter.

 

Fedt. Jeg må lige holde øje så. Nu har jeg jo hørt SÅ meget godt om A&S.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Kan ikke se der står 2011 nogen steder, men nu er mail smidt afsted!

 

Ved du, hvordan de har det med to mennesker om samme hund? Weekend er bare elendigt for mig

 

Rally let øvet

Ballerup:2011Hold A Datoer:22/1, 29/15/2, 12/2, 19/226/2,5/3 Tid:Lørdage

7 x 1 time kl. 9 -10

Pris:700,- Hvor: BallerupIdrætspark

 

Taget fra deres hjemmeside :-)

 

Der står Ballerup 2011

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ha ha, du har en anden udgave af siden end jeg har, men jeg tror på, hvad du siger!

 

Rally Begynder

Ballerup: 2010 Hold B

Datoer: 22/1, 29/1 5/2, 12/2, 19/2 26/2,5/3

Tid:

Lørdage

 

Ej det var mystisk... Haha!

 

Men grunden til at jeg ved det, er fordi jeg snakkede med dem om de nye hold her i weekenden... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er jeg ked af, at du ikke lige tænkte på det rally der for et par måneder siden, for så kunne vi jo ha' gået der sammen! Og fulgtes i toget og det hele.

 

Går du? Hvor henne? Er der flere pladser?

 

...havde jo ikke ZamZam for et par måneder siden :cool:

 

...forøvrigt, er det med eller uden snor? Synes det varierer lidt på de billeder jeg ser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ej hvor er jeg ked af, at du ikke lige tænkte på det rally der for et par måneder siden, for så kunne vi jo ha' gået der sammen! Og fulgtes i toget og det hele.

 

Uhhh. Er der egentlig chance for at jeg så kommer til at møde smukke smukke motor på lørdag?

 

Vi skal til træning omkring kl. 12 tror jeg nok...

Link til indlæg
Del på andre sites

Går du? Hvor henne? Er der flere pladser?

 

...havde jo ikke ZamZam for et par måneder siden :cool:

 

...forøvrigt, er det med eller uden snor? Synes det varierer lidt på de billeder jeg ser.

 

Jamen vi er lige begyndt ude der på aktivthundecenter i Ballerup, dvs forrige lørdag.

 

Snor ved jeg egentlig ikke, man behøver vel ikke snor hvis ens hund bliver ved en? Og dermed skrevet, at jeg har snor på mit lille utyske :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...