Hop til indhold

En dejlig dag! (billedspam!)


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Uh, har haft en dejlig dag i dag!

 

Først og fremmest, stod jeg tidligt op... Ja, faktisk så tidligt, at der stadig var rim på græsset! Det er ellers ikke ofte set :genert: Men skulle nå en god tur i skoven med Møffe og da solen skinnede i dagens anledning, så tog jeg da kamera med :blink:

 

Mest af alt gik vi bare og nød (og indsnuste) naturen, udsigten var jo smuk og vejret køligt, men dejligt.

 

Selve skoven var lidt for mørk til mit kamera, men vi fandt en lille solstråle :blink:

IMG_0133.JPG

 

Det syntes Møffe var ok for en kort stund, men så skulle vi også videre - skoven skulle jo inspiceres (det lyder jo intelligent, men bedøm selv)!

IMG_0137.JPG

 

Og der skulle troligt hentes godbidder fra automaten :mrgreen:

IMG_0141.JPG

 

Og igen - i skønt modlys, synes jeg :-D

IMG_0144.JPG

 

*host* jeg sagde ikke, at jeg havde en intelligent hund!

IMG_0145.JPG

 

Men lidt elegant kan han nu også se ud :-D

IMG_0152.JPG

 

Og lidt unghundefjolle-stolt (han har lige lettet ben op ad den store græstop og ærværdigt sparket i jorden :mrgreen: )

IMG_0159.JPG

 

Og så lige over og tjekke om godbidsautomaten stadig virker :mrgreen:

IMG_0162.JPG

 

Herefter gik jeg op ad hvad jeg troede var en græssti mellem nogle nyplantede træet og Møffe kom til at gå ad en anden sti. Da jeg så kaldte på ham, besluttede han sig for at tage en genvej gennem krattene - for at falde kaplask ned i et lille, nedgravet vandløb :klap: Og hvor SÅ han sjov ud, da han skulle op, for siden var jo ret stejl! Hooooop! Hooooop! Hoooop! Og så løbe mega stolt resten af vejen over til moar :mrgreen:

 

Kort tid efter mødte vi nogle hunde, vi også mødte i går, som Møffe fik hygget sig sammen med :-D Deriblandt to bernere og en rottweiler. Bernerne fulgtes vi kun med kort, så tog de bilen og kørte - men ikke uden at Møffe forsøgte at flytte med dem :stupid: Da han endelig kom, da jeg kaldte, var der kun rottweileren tilbage, som var en ½ års gammel pige. Og de fik RIGTIG hygget sig!

 

Jeg har dig! Næsten!

IMG_0168.JPG

 

Nener-nener-neeeeneeeeer! Du kan ikke fange mig! :drille:

IMG_0169.JPG

 

Ha! Jeg fik dig!

IMG_0172.JPG

 

Whatcha!

IMG_0176.JPG

 

Kom så og tag' mig!

IMG_0180.JPG

 

Turn turn :mrgreen:

IMG_0181.JPG

 

Bare lidt idyllisk? :lun:

IMG_0183.JPG

 

Småkke dreng!

IMG_0186.JPG

 

Herudover mødte vi også en dobermann på 6 måneder og han og Møffe legede VIRKELIG godt sammen også :hjerte: Fik desværre ikke taget nogle billeder, øvøv.

 

Hjemme igen blev Møffe forladt helt mutters alene i huset, mens jeg nuppede bilen - jeg skulle nemmerlig besøge min opdrætter :banan: Og hun har små Møffe-hvalpe lige nu og her! Små bitte halvsøskende på kun 4 uger :hjerte:

 

Og dem måtte jeg jo bare nusse med :lun: Og bare kigge på, mens de gryntede og snorkede - og skreg på mad :lol: Fik snakket med et par besøgende hvalpekøbere også, de var nu meget flinke :mrgreen: Og en ordentligt snak med opdrætter om alt muligt om bernere, rigtig fedt! Og rigtig hyggeligt, fik både nusset masser af bernere og tornjakker og hilst på Møffes mor og mormor igen :hjerte: Så det har bare alt i alt været en SUPER god dag (selvom vejret tillod sig at bryde ud i sindssyg regnbyge, da jeg skulle køre hjem - shit, jeg er sjældent så meget på mens jeg kører, føj da! Ikke sjovt vejr at køre i i mørke :???:

 

Og fik desværre ikke taget nogle billeder af hvalpene :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig gode billeder :5up:

- og hold da op hvor er Møffe en flotter fyr:-D

 

Taaark! :kys:

 

Super gode billeder :5up:

 

Og sikken en fed dag du har haft og du nåede det hele inden regnen :-D

 

Uhh, han er nu skøn, ham Møffe - Sannes dreng :mrgreen:

 

MIN! Dreng! :fornaermet:

 

Og ja, den var bare rigtig god dagen igår! Men altså, det regnede nu da jeg kørte fra opdrætter og har sjældent været så anspændt, mens jeg kørte - så hjem nåede jeg sq ikke inden :lol:

 

Skønne billeder, men det er altså - sad to sad - ikke lynende intelligens, der stråler ud af vores hunde :mrgreen:

 

Så sandt, så sandt! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Ih nogle skønne billeder! Og flotte fyr da :slem:!

Skal du have en hvalp siden du var på besøg hos opdrætter? Eller var det bare for at hygge-gramse på de små bamser ?

Jeg var også ude og gå ved pindsmølle i søndags - der var sgu frost ! Uhh..men smukt og idyllisk var det med både søer, heste og frost der lissom kryber sig hen over vandet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih nogle skønne billeder! Og flotte fyr da :slem:!

Skal du have en hvalp siden du var på besøg hos opdrætter? Eller var det bare for at hygge-gramse på de små bamser ?

Jeg var også ude og gå ved pindsmølle i søndags - der var sgu frost ! Uhh..men smukt og idyllisk var det med både søer, heste og frost der lissom kryber sig hen over vandet.

 

Tark :kys:

 

Og nej, ingen hvalp herhjemme endnu :cry: Jeg har simpelthen ikke råd til mere end én førend jeg er uddannet og har fast job.Ville ellers super gerne, blev SÅ hvalpeskruk :lun: Og mente også sagtens, at der var plads til både en berner og en tornjak i min baglomme, da jeg skulle hjem :engel: Men nix, jeg skulle bare ud og læse lidt om min race i nogle tudsegamle bøger (hvilket jeg vel max fik brugt 10% af min tid på - resten var bernernusning, hvalpenusning, tornjaknusning, snak, snak og snak :mrgreen: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Tark :kys:

 

Og nej, ingen hvalp herhjemme endnu :cry: Jeg har simpelthen ikke råd til mere end én førend jeg er uddannet og har fast job.Ville ellers super gerne, blev SÅ hvalpeskruk :lun: Og mente også sagtens, at der var plads til både en berner og en tornjak i min baglomme, da jeg skulle hjem :engel: Men nix, jeg skulle bare ud og læse lidt om min race i nogle tudsegamle bøger (hvilket jeg vel max fik brugt 10% af min tid på - resten var bernernusning, hvalpenusning, tornjaknusning, snak, snak og snak :mrgreen: )

 

 

Åh så er det jo ren totur at se på hvalpebasser hvis man ikke skal have en af dem med hjem :drille:!

Hvornår er du færdig med din uddannelse da ?

Tornjaks er nu altså også lækre. Synes det er dybt mærkeligt at de er på "hundelisten". Nu har jeg kun mødt et lille antal tornjaks, men de har virkelig virket til at være stabile og sociale hunde. Men er det en tornjak eller berner der står på ønskesedlen næste gang?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh så er det jo ren totur at se på hvalpebasser hvis man ikke skal have en af dem med hjem :drille:!

Hvornår er du færdig med din uddannelse da ?

Tornjaks er nu altså også lækre. Men er det en tornjak eller berner der står på ønskesedlen næste gang?

 

tornjakken har forvildet sig ind på listen over forbudte racer, sååååå.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh så er det jo ren totur at se på hvalpebasser hvis man ikke skal have en af dem med hjem :drille:!

Hvornår er du færdig med din uddannelse da ?

Tornjaks er nu altså også lækre. Men er det en tornjak eller berner der står på ønskesedlen næste gang?

 

Absolut tortur!

 

Aner ikke hvordan med uddannelse endnu, det er jo næsten det værste :lol: Så det ved jeg faktisk ikke.

 

Tornjaks er absolut lækre! Meeeen, det bliver nok en berner næste gang :blink: De har nu en helt speciel plads i mit hjerte :lun: Selvom bette Thriller også fik tilkæmpet sig en plads! :hjerte: Hold kæft, hun var charmerende!

 

Men altså, skulle regeringen gå hen og blive fornuftig og fjerne raceforbuddet, så sniger der sig måske lige en enkelt tornjak ind hos mig en dag :lol: Det tør jeg ikke benægte :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Sidder og tænker, at de der hvalpe ikke er synderligt interessante...

Neeeiii... Ham der Møffe derimod, han kunne godt sniges ned i min baglomme :lun:

Altså, ikke billedligt talt ik'! :mrgreen:

 

Ihhh, hvor bliver han bare mere og mere lækker, jo ældre han bliver!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder og tænker, at de der hvalpe ikke er synderligt interessante...

Neeeiii... Ham der Møffe derimod, han kunne godt sniges ned i min baglomme :lun:

Altså, ikke billedligt talt ik'! :mrgreen:

 

Ihhh, hvor bliver han bare mere og mere lækker, jo ældre han bliver!!

 

 

Uuuh, tak for stor ros til min Møffedyr!

 

Men altså... Tror ikke, at du fik kigget ordentligt efter på alle billederne :mrgreen:

 

(men jo, han er lækker :engel: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...