Hop til indhold

Juletræf i Sønderborg


tjikson
 Share

Recommended Posts

Halløj alle måsker.... og Kim :engel:

 

Tak, jeg fangede pionten ;)

 

Jeg har en del hundefrafald for tiden, den ene har problemer med forbenet, den anden med ryggen. Happy har været skidesyg fordi han åd to franskbrød.

Men jeg satser på at komme med Happy alene. Gem franskbrødene af vejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak, jeg fangede pionten ;)

 

Jeg har en del hundefrafald for tiden, den ene har problemer med forbenet, den anden med ryggen. Happy har været skidesyg fordi han åd to franskbrød.

Men jeg satser på at komme med Happy alene. Gem franskbrødene af vejen.

 

:banan::banan::banan: Det kunne heller ikke passe at den mest trofaste træffer ikke kom joo :engel:

 

Glæder mig til at se Happy igen :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for et kaaanooon hyggeligt træf :hjerte:

 

Det siger jeg også. Jeg fik et par brugbare billeder, de kommer på i løbet af i morgen.

Happy er glad for at være sluppet af med hatten, men er lidt groggy fordi han vist alligevel fik ædt et par kilo tørfoder i morges. Han har drukket som en gal hele eftermiddagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lidt billeder fra i går, lagt ind i den rækkefølge de blev optaget.

 

3 hunde, en lille en stor og en endnu større..

Originalen med nissehat er mig, den anden med nissehat er min hund..

Det der fræser rundt er Bonnie som vi fik ørekuperet og det pyntede gevaldigt med opretstående ører. Bonnies mor klappede ikke Happy nok, og så tog han selv.

 

Ikke mere snak, her er der billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og mynder kan sit :klap::klap::klap: man skal godt bare løfte hånden lidt højere end ved Tilde for at få dem til det :lol::lol: men happy og godbid var såå dygtige :lun:

 

:stupid: Mig og min store mund.......:lol: Så kan jeg lære at holde bøtte!

 

Super billeder, Kim. Ja, det pyntede vældig på Bonnie med den ørekupering. Den holdt desværre bare ikke særlig længe....:hmm:Kan man få pengene tilbage monstro....fnis...

Link til indlæg
Del på andre sites

:stupid: Mig og min store mund.......:lol: Så kan jeg lære at holde bøtte!

 

Super billeder, Kim. Ja, det pyntede vældig på Bonnie med den ørekupering. Den holdt desværre bare ikke særlig længe....:hmm:Kan man få pengene tilbage monstro....fnis...

 

På tysk TV har de i mange år reklameret med noget hårspray der hedder Drei-Wetter-Taft. Det skulle kunne klare regnskyl, helikoptere, jetjagere og solskin, så mon ikke det også kan klare en greyhound? Hvis man bruger det i rigelige mængder burde det kunne få ørerne til at blive stående.

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: hvilket hold går du på? :vedikke:

 

Det kunne godt blive kommende hunds navn.... Hvis jeg ikke havde besluttet mig for Dimsen :lun:

 

Jamen, jeg går da til træning henne ved Hundehjertet, hvor ellers :mrgreen: På familiehunde holdet, for der skiller min hjerneblæste hund sig ikke ud fra alle de andre, der heller ingenting kan :lol:

Lige bortset self. fra indkald, der sidder lige i skabet. Hvis det altså var meningen at samtlige hunde skulle komme til mig......:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, jeg går da til træning henne ved Hundehjertet, hvor ellers :mrgreen: På familiehunde holdet, for der skiller min hjerneblæste hund sig ikke ud fra alle de andre, der heller ingenting kan :lol:

Lige bortset self. fra indkald, der sidder lige i skabet. Hvis det altså var meningen at samtlige hunde skulle komme til mig......:klap:

 

Hun er også dygtig til Sit :lun:

 

Kan være jeg kommer og kigger sammen med mit kamera engang, veninde og moster går der også :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...