Hop til indhold

Pero ved stranden


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Vi er netop hjemvendt fra en tur i mine forældres sommerhus, der ligger lige ned til vandet på Mols. Pero har hidtil kun været ude at soppe, lige til maveskindet, men denne gang var han helt under og fandt ud af at han var en dygtig svømmer :blink: Han svømmede dog ikke for langt ud - man skal jo helst være sikker på at kunne nå i land igen :mrgreen:

 

Nå, men her er nogle billeder af vores svømme-soppe-tur på Mols :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Hov, der var nogle flere :-D

 

Vi forsøgte os med at slippe Pero løs... Vi var ude på en sandbanke og Pero svømmede ikke mere end højst 5 meter ud, så tænkte at det ikke kunne gå galt... Men det kunne det. Med det samme han fandt ud af at han ikke havde snor på svømmede han direkte mod land :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci

Hvor er det super billeder af den lille smuksak :mrgreen:

 

Men da jeg så teksten troede jeg at der ville være nye og flere billeder af Peros bibeskæftigelse - sandflytter/opgraven :megaked:

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
sikke nogle dejlig billeder af din strandløve.

 

Tak :blink:

 

Hi hi - elsker billederne af lille bitte Pero prik, og dig i hælene på ham hehe

 

Ja... Jeg tænkte at det lige skulle med :lol: Jeg fik lige pludselig meeeget travlt og mit tøj blev pjaskvådt :roll:

 

Fra at soppe til at skulle fanges...pero er da blevet en vandhund :lol:

Dejlige billeder, og han er ikke grim når han er våd, bare lidt pjusket agtig :blink:

 

Ja, han er en rigtig vandhund nu! :cool: Vi har også sommerhus inde i en vig, hvor der næsten ingen bølger er og der er ofte meget lavvandet - helt perfekt for en Pero, der skal lære at svømme :-D

 

HAhAhahaha..Sjove billeder:5up:pero er da for sød :lun:

 

Det synes jeg også :blink: Selvom han er en bandit når snoren kommer af :shock:

og tak :-)

 

Hvor er det super billeder af den lille smuksak :mrgreen:

 

Men da jeg så teksten troede jeg at der ville være nye og flere billeder af Peros bibeskæftigelse - sandflytter/opgraven :megaked:

 

:blink:

 

Jeg lover der kommer flere gravebilleder på et tidspunkt! Der blev også gravet rigtig meget på stranden, men der blev desværre ikke taget billeder... Vil ellers gerne have haft nogle af Pero i hans "gryde" under min drømmeseng på stranden. Han fik gravet et meget dybt hul inde under den - og så lå han der og kølede når det var blevet for varmt at ligge i solen :cool:

 

Hvor er han kær :-D jeg syntes ikke han er grim når han er våd, men bare sød på en anden måde :-)

I øvrigt kender vi også godt det med at slippe hunden og så satse på at den kommer på et tidspunkt :-D

 

Det er altid rart at vide at man ikke er alene om at have en bandit-hund :mrgreen:

 

Altså hvis du ikke synes Pero er grim når han er våd må billederne være ufattelig gode :engel:

Her er lige et andet billede af en våd Pero... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...