Hop til indhold

Såå pinligt..!!


Tine1
 Share

Recommended Posts

Han bliver helt sikkert meget bedre til at administrere det... Vi har løbetid i øjeblikket..4 tæver og et par stykker eller 5 på vej ind... Selv Vidi som er 7 måneder klarer det fint...Ingen hyleri..Men de spiser lidt mindre.. og er lidt fornærmede over de næsten bor inde på soveværelset..Bare fordi Hunter kan kravle gennem hullerne i alle lågerne :damn: og derinde er ikke noget hul til at stikke hånden igennem

 

Dexter spiser stadig alt sin foder, selvom der er to hunhunde i løbetid 50-150 m. fra os. Han er bare ukontaktbar, når vi går tur den vej. Og vores bedste (og næsten eneste når det er mørkt) godnatrute går rundt om det område, hvor hunhundene bor og bliver luftede:damn:

 

Så får du i hvert fald ikke Dexters nye tricks at se, når vi kommer forbi i næste uge, som sagt. Han er totalt ukontaktbar, når der er løbetidshunhunde i nærheden. Jeg kan næsten høre hvordan brikkerne støder sammen inde i hovedet på ham og bliver til billeder af små hunhunde-numser!!:stupid:

 

han hyler ikke, men er ved at kvæles i halsbåndet fra alle vinkler! For hvis man ikke kan komme videre den ene vej, så kaster man sig da bare en af de andre 10 veje, rundt om mig, for at komme fri!:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 110
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg skal til Kbh i overmorgen og jeg kan sagtens tage maskinen med..Og smutte forbi dig..Det tager kun 5 min at klippe ham :slem::slem: * lokke lokke* og du kan stadig nå at melde ham til udstilling i Nyborg..hvor der både er løve-julefrokost og alt muligt :mrgreen::engel:

 

Oohh... fristende... men min fredag er desværre fyldt op - ellers kunne jeg sgu godt finde på... tror ikke, der skal lokkes så meget.. Har også fået lov af Nikolaj min ældste søn på 17 år (som forresten heller ikke er til at styre, når der er damer i nærheden) - går jo ikke, at han ikke vil lufte Otto mere:lol:

 

Hvordan er det med sådan et udstillingsnoget? Man kan da godt bare tage derover og kigge ik? Koster det noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Oohh... fristende... men min fredag er desværre fyldt op - ellers kunne jeg sgu godt finde på... tror ikke, der skal lokkes så meget.. Har også fået lov af Nikolaj min ældste søn på 17 år (som forresten heller ikke er til at styre, når der er damer i nærheden) - går jo ikke, at han ikke vil lufte Otto mere:lol:

 

Hvordan er det med sådan et udstillingsnoget? Man kan da godt bare tage derover og kigge ik? Koster det noget?

Bare hunden er hjemme..Jeg havde da ikke tænkt mig at klippe dig også :shock:
Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan noget kan jeg lide :engel: Du husker jo nok Paris og alt muligt:slem:

 

:genert:;-)Er kommet til at nævne det for Mads, for han sagde for et par uger siden, at Paris er et af de næste steder, hvor han gerne ville på ferie og så kunne man da lige slå to fluer med èt smæk, og så bare blive dernede nogle dage inden eller efter og feriere:slem:

 

Men jeg bliver ved med at sige til ham, at jeg ikke skal gå en masse på udstillinger:rolleyes: For jeg vil jo også gerne gå til agility med Dexter-hunden:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter minder mig også sådan om teenagedrengene dengang jeg var på den alder:mrgreen:

 

Stopper hanmennesker egentlig nogensinde deres testosteronstyrede adfærd...??

 

Ej - skal være god ved min søn... Han har været kæreste med Freja et helt år.. Må hellere lade være med at nedgøre ham offentligt...:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oohh... fristende... men min fredag er desværre fyldt op - ellers kunne jeg sgu godt finde på... tror ikke, der skal lokkes så meget.. Har også fået lov af Nikolaj min ældste søn på 17 år (som forresten heller ikke er til at styre, når der er damer i nærheden) - går jo ikke, at han ikke vil lufte Otto mere:lol:

 

Hvordan er det med sådan et udstillingsnoget? Man kan da godt bare tage derover og kigge ik? Koster det noget?

 

KLIP HAM!!:klap::klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stopper hanmennesker egentlig nogensinde deres testosteronstyrede adfærd...??

 

Tjae, de er i hvert fald en lille smule bedre, til at skjule det end hanhunde er. :stupid: Mænd nøjes med at kigge, når de ser en smuk dame på gaden. Dexter kaster sig over til hunhundene i løbetid!:damn:

 

Men selvfølgelig tænker vi ikke på din søn, han lyder til at være en god teenagedreng. :-D

Vi tænker på mænd generelt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kiggede lige dine billeder og så at Dexters fødder er klippet... mener at have læst et sted, at fødderne skal holdes fri for hår... Er det rigtigt..?

 

Det er Kennel-Lowchen, som kan svare på dette:mrgreen: Det er hende der klipper ham indtil videre og jeg aner faktisk ikke rigtigt så meget om hvordan det skal se ud.

Men han er klippet efter standarden.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Kennel-Lowchen, som kan svare på dette:mrgreen: Det er hende der klipper ham indtil videre og jeg aner faktisk ikke rigtigt så meget om hvordan det skal se ud.

Men han er klippet efter standarden.:-D

 

Så håber jeg, at hun vil svare...!!!:mrgreen:

 

Mener faktisk, at det var på Canis minor hjemmesiden - under pelspleje for en helt anden race - at jeg læste det med at fødder skulle være fri for hår for hunden skulle stå bedre fast, og for at holde fødderne tørre.. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så håber jeg, at hun vil svare...!!!:mrgreen:

 

Mener faktisk, at det var på Canis minor hjemmesiden - under pelspleje for en helt anden race - at jeg læste det med at fødder skulle være fri for hår for hunden skulle stå bedre fast, og for at holde fødderne tørre.. :vedikke:

 

Mener du ved trædepuderne?..

For man bør klippe håret kort mellem trædepuderne. Nok netop af de grunde, som du nævner. Men vist også for at der ikke er så meget, der kan sætte sig fast og irritere mellem trædepuderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener du ved trædepuderne?..

For man bør klippe håret kort mellem trædepuderne. Nok netop af de grunde, som du nævner. Men vist også for at der ikke er så meget, der kan sætte sig fast og irritere mellem trædepuderne.

 

Jaa... trædepuder hedder det... Bare mig, der ikke kan tale:stupid:

 

http://www.canis-minor.dk/Pelspleje%20Japanese.pdf

Link til indlæg
Del på andre sites

Kiggede lige dine billeder og så at Dexters fødder er klippet... mener at have læst et sted, at fødderne skal holdes fri for hår... Er det rigtigt..?
Ja poterne skal klippes..ligesom "overarmen", bagbenene, 1/3 del af halen, og bagkroppen op til det bagerste ribben, og ved øjnene..Sådan i store træk.. Man kigger på hundens helhed og klipper efter det, sådan at man får rettet skævheder osv
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja poterne skal klippes..ligesom "overarmen", bagbenene, 1/3 del af halen, og bagkroppen op til det bagerste ribben, og ved øjnene..Sådan i store træk.. Man kigger på hundens helhed og klipper efter det, sådan at man får rettet skævheder osv

 

- men hvis man nu holder den uklippet eller hvalpeklippet, så skal man stadig klippe trædepuder for at undgå skidt, vådt og skrid..? Eller er det ok, at han bare slider det meste af som nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

- men hvis man nu holder den uklippet eller hvalpeklippet, så skal man stadig klippe trædepuder for at undgå skidt, vådt og skrid..? Eller er det ok, at han bare slider det meste af som nu?
Det må du selv bestemme..Men der er større risiko for svamp jo mere pels der er under hans poter..Og is og snavs sætter sig i dem til vinter
Link til indlæg
Del på andre sites

Det må du selv bestemme..Men der er større risiko for svamp jo mere pels der er under hans poter..Og is og snavs sætter sig i dem til vinter

 

Må prøve mig frem.. og prise mig lykkelig for, at de spidse hjørnebisser er fortid.. han eeeelsker jo at få pillet tæer:rolleyes:

Redigeret af Tine1
.
Link til indlæg
Del på andre sites

:shock:a hva:vedikke:

 

- men det forklarer måske, hvorfor han ikke kommer, når man kalder:mrgreen:

HAR HANNAH IKKE FORTALT OG VIST DIG DET MED HÅR I ØRERNE..det også fordi de ikke tør gøre det...

Hvis ikke du fjerner de hår risikerer du at han får svamp og propper af ørevoks..så skal han i narkose og have fjernet dem..Det snart lige før ISabella skal komme forbi dig en dag og vise dig den slags..Hun kan også klippe hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...