Hop til indhold

Hvordan bliver man marokkansk champion?


Recommended Posts

Sakset fra FCI som har listen over alle de godkendte kennelklubber

 

1. Morocco-Federated members

Société Centrale Canine Marocaine

Boîte Postale 15941

Résidence Auteuil, 158 Bd d'Anfa, Bureau nr 28, 7ème étage

20 050 CASABLANCA PRINCIPAL

 

Tel. 00 212 / 22 39 17 39

Tel. 00 212/ 22 39 13 67

Fax. 00 212/ 22 39 13 67

http://www.chiensdumaroc.ma

E-mail: [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt en liste

 

Forkortelser i stambøger - Info - royaldanish

 

Der står marokkansk champion, det er lige noget for os, men jeg kan jo ikke finde marokkos kennelklub :hmm:

 

Nogen der har et link eller noget?

Dem har jeg skrevet til engang..SKal se om jeg kan finde mailen eller om den er forsvundet..Men jeg er ret sikker på at det var nemt at blive.. Enten et cac eller også skulle man stille i championklasse..og så var den skid slået..Men jeg er ikke helt sikker
Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes maaange af den slags udstillinger, som jeg klart ville frekventere, hvis jeg havde en hund i størrelse flyvenlig..!

 

Sig frem - skal søge sommerferie om 2 uger, og den skal helt klart planlægges efter udstilling, hvis det så er en udstilling med mulighed for blive champ, så er manden mere samarbejdsvillig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Sig frem - skal søge sommerferie om 2 uger, og den skal helt klart planlægges efter udstilling, hvis det så er en udstilling med mulighed for blive champ, så er manden mere samarbejdsvillig :klap:

 

Har du der er flyvsk, også tænkt på hvilke former for dresscode der måske er gældende på så eksotiske destinationer, eller er det ægtemanden der skal have styr på de dele?:lun:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sig frem - skal søge sommerferie om 2 uger, og den skal helt klart planlægges efter udstilling, hvis det så er en udstilling med mulighed for blive champ, så er manden mere samarbejdsvillig :klap:

 

Er hunden allerede champ? Det er jo lidt afgørende for, hvor hurtigt man kan tage titlerne rundt omkring :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er hunden allerede champ? Det er jo lidt afgørende for, hvor hurtigt man kan tage titlerne rundt omkring :blink:

 

Jada - meget fornem

Dansk + Portugisisk og international champ!

 

Ved godt jeg ikke kan forvente et cert, men jeg tror nok han er ret fin og så motiverer det jo manden.

 

Ved ikke om jeg tør tage hund med til Kina og det er vist ret besværligt (eller var det bare noget manden sagde :hmm:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, er hunden allerede champ, kan det jo blive sjovt i flere lande.

 

I Norge behøver du et enkelt cert, så bliver hunden NUCH. Det samme gælder for FINCH i Finland. Fra 2011 giver man som bekendt også cert til hunde fra championklassen. Får du en af de to titler, så får du samtidig NORDCH (det nordiske championat).

 

Du kan også tage til Rusland. Der skal du også bruge et enkelt cert, hvis hunden er champ. Det samme gælder i to ud af tre baltiske lande (husker aldrig hvilke, men mener det er Estland og Litauen der giver championat ved enkelt cert til en championhund.

 

Så er der de lande, hvor du kan få de nødvendige to på en enkelt weekend. Malta kan du klare på en weekend. Slovenien er også reglen om enkelt cert, hvis hunden er champ.

 

Det var et lille udsnit af de, jeg sårrrn lige kan huske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...