Hop til indhold

Tankeløse nabo!


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Var ude med hundene her til morgen, hvor de gik fodersøg. Så ser jeg vores låge blive åbnet og ind kører naboen i hans forbandede golfcart, og med sig har han sin smukke Aussie tæve, som han har adopteret for kort tid siden.

 

Han siger at hunden sad og kiggede på mine og så gerne ville lege. :stupid:

 

Hundene har aldrig mødt hinanden før. Og mine går ligesom og får morgenmad. Så møder man bare lige op med en fremmed hund og synes de skal lege?

 

For det første skal mine hunde altså ikke lege lige efter de har spist. For det andet er hans hund ny og han kan umuligt vide, hvordan den vil reagere overfor tre store fremmede hunde.

 

Nå, men mine glemmer alt om foder og er vildt nysgerrige, så der bliver snust og snust. Den stakkels tæve bliver naturligvis totalt overvældet og prøver at gemme sig, mens David (nabo) ivrigt prøver at få den stakkels hund til at hoppe ned og lege. Så sagde jeg stop og tog mine hunde indenfor.

 

Så blev der nusset Aussie og vi fik leget lidt bold med hende, hvorefter de kunne tøffe hjem igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du ikke bare han har gået og kigget på dine hunde i et stykke tid, og tænkt de var voldsomt søde og ikke tænkt tanken, at de ville gøre hans hund noget ondt? Hvilket det jo heller ikke lyder til at de ville.

 

Altså, forstår godt hvad du mener, men jeg tror bare ikke særlig mange mennesker tænker over udfald og angreb og dårlige hundemøder før de ligesom har prøvet det.

 

Lover jeg nok skal lade være med bare at komme brasende ind, men jeg synes altså osse dine hunde ser vildt søde ud :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du ikke bare han har gået og kigget på dine hunde i et stykke tid, og tænkt de var voldsomt søde og ikke tænkt tanken, at de ville gøre hans hund noget ondt? Hvilket det jo heller ikke lyder til at de ville.

 

Altså, forstår godt hvad du mener, men jeg tror bare ikke særlig mange mennesker tænker over udfald og angreb og dårlige hundemøder før de ligesom har prøvet det.

 

Lover jeg nok skal lade være med bare at komme brasende ind, men jeg synes altså osse dine hunde ser vildt søde ud :genert:

 

Altså, min nabo kender mine hunde udmærket og holder meget af dem.

De var da også fine venner med hans gamle hund, jeg syntes jo bare ikke det var en hel optimal måde at lade dem møde den nye på.

 

Nu er jeg også sådan en, der er mere eller mindre panisk angst for mavedrejning, da jeg har oplevet det før, så der skal helst være helt ro omkring spisetiderne, måske også lidt derfor jeg reagerede lidt skarpt... :genert:

 

Men du og Motor er mere end velkomne til at komme brasende til hver en tid!! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Det er da godt at dine hunde er fredelige og toptrænet! :engel: Men jeg kom til at tænke på det køretøj din nabo lufter hund i, var lige hvad jeg mangler når lånehundene skal luftes:slem: lidt lad er man jo:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, min nabo kender mine hunde udmærket og holder meget af dem.

De var da også fine venner med hans gamle hund, jeg syntes jo bare ikke det var en hel optimal måde at lade dem møde den nye på.

 

Nu er jeg også sådan en, der er mere eller mindre panisk angst for mavedrejning, da jeg har oplevet det før, så der skal helst være helt ro omkring spisetiderne, måske også lidt derfor jeg reagerede lidt skarpt... :genert:

Dét er totalt forståeligt, og det kan jeg jo faktisk godt huske nu hvor du skriver det, igen.

 

Men du og Motor er mere end velkomne til at komme brasende til hver en tid!! :-D

 

Om ikke andet kan du jo nok høre os på kilometers afstand, så er der tid til at dine hunde lige kan nå at slappe af først :genert:

 

 

Snuser, dét var dog toppen af dovenskab!! Du skal ikke engang lufte en hund men kun dig selv - og det gider du ikke motionere for :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...