Freudika Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 ... så var der lige en artikel i JP http://fpn.dk/liv/article1364090.ece De fleste her inde ved det jo godt ... men det skader nok ikke at poste den alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2008 :5up: Og nye hundeejere ved måske ikke de ting er giftige for hundemaver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juni 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2008 Jeg vidste ikke det med vindruer og rosiner - så blev jeg det klogere, tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2008 Jeg vidste ikke det med vindruer og rosiner - så blev jeg det klogere, tak Det vidste min kæreste heller ikke... Og Oscar var heller ikke klar over det da han stod med snuden i de grønne druer... Han nåede dog ikke at få nogle :5up: Godt at lægge den inde her. Det er jo ikke alle nye hundeejere der kender de forskellige fødevarer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst scheindel Besvaret Juni 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2008 avocado vidste jeg ikke kunne vare farligt. godt at få en ordentlig gennemgang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Juni 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2008 Jeg var også rigtig glad for det. Lang hellere være sikker på at folk ved det, end at regne med, at "det ved de nok". Jeg blev i hvert fald klogere mht. druer og avocado... Ikke at jeg havde overvejet at give det til Milo, men skal da være påpasselig med at have rosiner stående. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Juni 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2008 ... så var der lige en artikel i JP http://fpn.dk/liv/article1364090.ece De fleste her inde ved det jo godt ... men det skader nok ikke at poste den alligevel Den slags genudsendelser er bedre end de fleste i TV:mrgreen: Det med sødestof er virkeligt farligt tror jeg, for det findes i så mange ting. Der er dog en masse andre grøntsager hundene må få, det kan man se i tråden om hjemmelavet mad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts