Hop til indhold

Motivationskursus'et


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Ja det er noget værre noget med de godbidder. Jeg synes man får at vide at de skal bruges til træning, til lokning og til besøg ved dyrlægen, men sjældent at de kan bruges forkert.

 

Vi har jo åbenlyst også brugt dem forkert, tror vi har belønnet for meget og for for lidt. Men det går godt nu, vi holdt også næsten 1 måneds pause, tror jeg. Og så købte jeg 10-12 forskellige slags, og kiggede grundigt på hvilke der var bomben og hvilke der var rimeligt ligegyldige.

De "ligegyldige" har vi så brugt hjemme, for her er alt mums når der skal trænes.

 

(Bomben er yumeez godbidder med vildt, og pettit bacon snacks, begge fra zooplus hvis nogen er nysgerrige :-D)

 

Jeg har et spørgsmål, jeg har brugt klikker udendørs nogle gange, men det er ikke på tidspunkter hvor en godbid ville være interessant - kan jeg ødelægge klikket? I og med det jo er en lyd der betyder godbid kommer snart, men når der så ikke kommer en godbid..? Kun ros.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...