Hop til indhold

1/3 ??


SimbaLøven
 Share

Recommended Posts

Simbaløven, i stedet for at stille os hovedpinefremkaldende matematik opgaver, vil du så ikke fortælle, hvad din nye perfekte hund består af? Og helst kun i brøker, der er delelige med 2. :-D

 

Meget gerne. Han er en labradoodle - altså 1/2 labrador og 1/2 pudel - og jeg glææææder mig til om fire uger, hvor han endelig bliver min :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

F.eks. 1/3 pudel - resten dsg.

 

Mor - ren dsg

Far - dsg/puddel blanding

 

FARENS far og mor var så dsg+dsg/puddel/ukendt

 

 

Griner udregninger i laver :mrgreen:

Redigeret af Buddha
totaltlammefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan får du det til 1/3? :hmm:

 

Hvis nu en hund var en blanding af mor: puddel+gårdhund og far: løve+pekingeser+labrador så er hvalpen:

 

1/2 + 1/2 + 1/3 + 1/3 + 1/3

 

 

Men jeg giver jer ret, 3-del må være nogen der har regnet sådan her:

1/1 + 1/2 = 1/3

Link til indlæg
Del på andre sites

Mor - ren dsg

Far - dsg/puddel blanding

 

FARENS far og mor var så dsg+dsg/puddel

 

 

Griner udregninger i laver :mrgreen:

 

Arrgggh

 

der skulle have stået:

 

FARENS far og mor var så dsg+dsg/puddel/ukendt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Tak!!

 

Dette er den sjoveste tråd jeg længe har læst :-D

 

Bortset fra det, så kan man ikke dele en hund op i kvarter eller tredjedele (uden den brokker sig) alligevel da man aldrig kan vide hvilke egenskaber der har slået andre ud (AV) så 1/3 eller andre dele af hver race, kan man ikke regne med.

På mere end en måde.

Matematik er jo svært og geometri meget sværere og kommer vi til fysik er jeg helt stået af

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak!!

 

Dette er den sjoveste tråd jeg længe har læst :-D

 

Bortset fra det, så kan man ikke dele en hund op i kvarter eller tredjedele (uden den brokker sig) alligevel da man aldrig kan vide hvilke egenskaber der har slået andre ud (AV) så 1/3 eller andre dele af hver race, kan man ikke regne med.

På mere end en måde.

Matematik er jo svært og geometri meget sværere og kommer vi til fysik er jeg helt stået af

 

Venindens chihuahua / yorkshire er nærmest 99% yorkshire, det er helt vildt så lidt chihuahua der er i den, både udseende og mentalt

 

...og har du problemer med fysik, så bare kom her, jeg fik 13 i fysisk kemi 3 (og benytter enhver lejlighed til at prale af det)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Venindens chihuahua / yorkshire er nærmest 99% yorkshire, det er helt vildt så lidt chihuahua der er i den, både udseende og mentalt

 

...og har du problemer med fysik, så bare kom her, jeg fik 13 i fysisk kemi 3 (og benytter enhver lejlighed til at prale af det)

 

 

Ja, hvis det er Ella kan jeg godt huske hende :-D

 

HVAD fik du i fysik og kemi 3, kan du ikke lige gentage det?

 

 

Jeg kan kun sådan noget husmorfysik, som at det er smartest at tage det øverste i en bunke, tømme nederste skuffe i opvaskemaskinen først, kun fylde kaffe i til kanten og så'nowet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...