Hop til indhold

HURTIG HJÆLP med valg af størrelse!


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Hvad vil i anbefale mig at vælge til Misja, af størrelse?

 

Hun er cirka 62-63 cm. fra skulderblade (øverst/midt på) og ned til haleroden.

 

Stort set alle de regnjakke modeller/mærker jeg kan finde, er enten på 59-60 cm. eller 65-68 cm. over ryggen!

 

Vi har lige prøvet et vinterdækken i en model der ikke har regnjakker og her så en størrelse 60 cm. okay ud, også når hun lå ned.

 

Men kan jeg mon regne med det, når det er et helt andet mærke jeg vil købe ??? :hmm:

 

Hjælp, hvad ville i vælge?

 

- et dækken der måske er et par cm. kortere men jo så fin ud på hende, med den anden model?

 

- eller satse på den lidt større model?

 

- hvor slemt er det, hvis det er lidt for stort?

 

Hun skal bruge det til aktiv fritid og træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad vil i anbefale mig at vælge til Misja, af størrelse?

 

Hun er cirka 62-63 cm. fra skulderblade (øverst/midt på) og ned til haleroden.

 

Stort set alle de regnjakke modeller/mærker jeg kan finde, er enten på 59-60 cm. eller 65-68 cm. over ryggen!

 

Vi har lige prøvet et vinterdækken i en model der ikke har regnjakker og her så en størrelse 60 cm. okay ud, også når hun lå ned.

 

Men kan jeg mon regne med det, når det er et helt andet mærke jeg vil købe ??? :hmm:

 

Hjælp, hvad ville i vælge?

 

- et dækken der måske er et par cm. kortere men jo så fin ud på hende, med den anden model?

 

- eller satse på den lidt større model?

 

- hvor slemt er det, hvis det er lidt for stort?

 

Hun skal bruge det til aktiv fritid og træning.

 

Hvordan bærer hun sin hale?

 

Jeg vil altid vælge for stort, for hvis det er for lille over ryggen, synes jeg at også ofte er for lille et andet sted.

 

Ronja bærer jo sin hale så den ved roden går lige opad, hendes (Hurtta) er str. 36, og Ronja er 35 over ryggen, dækkenet laver en lille fold ved halen, men ikke noget der irritere hende :-D

 

 

(Kan se at Hurtta har str 65:slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du noget på torsdag??? For så kan jeg komme forbi, så du kan prøve det dækken fra Buster (har både regn og vinter)... Og se om det er noget ;-)

 

 

Det er jo for sent Susi, hun vil bestille nu:mrgreen:

 

Utålmodige menneske.. Karina, slå koldt vand i blodet og vent til du får svar.. Det ville da være komplet åndet at skulle ud i at sende retur igen

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan bærer hun sin hale?

 

Jeg vil altid vælge for stort, for hvis det er for lille over ryggen, synes jeg at også ofte er for lille et andet sted.

 

Ronja bærer jo sin hale så den ved roden går lige opad, hendes (Hurtta) er str. 36, og Ronja er 35 over ryggen, dækkenet laver en lille fold ved halen, men ikke noget der irritere hende :-D

 

(Kan se at Hurtta har str 65:slem:)

Misja bære 90% af tiden hendes hale løftet op som et spørgsmåls tegn, dvs meget højt!

 

Så ja, måske det bedste er lidt for stort? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo for sent Susi, hun vil bestille nu:mrgreen:

 

Utålmodige menneske.. Karina, slå koldt vand i blodet og vent til du får svar.. Det ville da være komplet åndet at skulle ud i at sende retur igen

Projekt regndækken har snart været UGER undervejs nå! :fornaermet:

 

og i dag troede jeg den var hjemme, men oven på en MEGET lang gåtur ud og hjem med mitte, var jeg stadig tomhændet og jeg orker ikke mere :lol: :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Misja bære 90% af tiden hendes hale løftet op som et spørgsmåls tegn, dvs meget højt!

 

Så ja, måske det bedste er lidt for stort? :hmm:

 

 

Kan ikke huske om du går efter regn- eller vinterdækken :stupid:

 

Men begge to er meget bløde og fleksible, kan overhovedet ikke forestille mig at det vil irritere hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har siddet og kigget forhandlere igennem og kan ikke finde nogen :megaked:

 

:slem::slem::slem:

 

 

Ring til Mypets i morgen formiddag/middag hun er min Hurtta-guru/Gud :oops::engel:

 

Yndlingswebshop over alle, og DANAMRKS :shock: største Hurtta udvalg, hun ved hvad hun snakker om :mrgreen:

 

Hvis du bestiller før kl 15 sender de samme dag, og selvom du bestiller i aften, bliver det først afsendt i morgen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad tid??? Vi er ligesom nogen, som har fri fra job kl. 12 :blink:

Jaah okay, vi skal først afsted efter 16 tror jeg det er.....men jeg vil ha et nuuuu :oops:

 

Aj jeg ved det godt, jeg lyder spasser-tosset men kender du ikke det, nu har det lo*** dækken fyldt i uger og nu vil jeg altså sku og basta, ha et til hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaah okay, vi skal først afsted efter 16 tror jeg det er.....men jeg vil ha et nuuuu :oops:

 

Aj jeg ved det godt, jeg lyder spasser-tosset men kender du ikke det, nu har det lo*** dækken fyldt i uger og nu vil jeg altså sku og basta, ha et til hende :lol:

 

Nej kender jeg overhovedet ikke... :engel:

 

Du er dælme ikke nem at arbejde med lige nu... Men tilbuddet står ved magt, hvis du ikke har fundet et der passer inden torsdag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:slem::slem::slem:

 

 

Ring til Mypets i morgen formiddag/middag hun er min Hurtta-guru/Gud :oops::engel:

 

Yndlingswebshop over alle, og DANAMRKS :shock: største Hurtta udvalg, hun ved hvad hun snakker om :mrgreen:

 

Hvis du bestiller før kl 15 sender de samme dag, og selvom du bestiller i aften, bliver det først afsendt i morgen :-D

Okau DET gør jeg så, og du har igen ret, de sender alligevel ikke nogen steder fra i aften :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej kender jeg overhovedet ikke... :engel:

 

Du er dælme ikke nem at arbejde med lige nu... Men tilbuddet står ved magt, hvis du ikke har fundet et der passer inden torsdag :blink:

Det ka du ikke mene 14.gif

 

18.gif

12.gif9.gif17.gif

 

 

Og taark.....det SKAL jeg have, ellers går jeg hjemmefra

:fornaermet:

 

Men vi kan lufte sammen, hvis du har løst ? :klap: Om ikke torsdag, der nok er en dårlig dag når der er tids-pres på, så en anden dag hvor du har tid og løst til at se vores baghave :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ka du ikke mene 14.gif

 

18.gif

12.gif9.gif17.gif

 

 

 

Og taark.....det SKAL jeg have, ellers går jeg hjemmefra

:fornaermet:

 

 

Men vi kan lufte sammen, hvis du har løst ? :klap: Om ikke torsdag, der nok er en dårlig dag når der er tids-pres på, så en anden dag hvor du har tid og løst til at se vores baghave :blink:

 

Det kan vi sagtens finde ud af en dag :mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...