skade Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Er der nogle der kan anbefale en dygtig adfærdsbehandler i Århus området. Det drejer sig bl.a. om aggressivitet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 4, 2010 Rapporter Share Besvaret November 4, 2010 Det oplagte svar er Lone Greva, HUNDEPSYKOLOGEN v/ LONE GREVA. cand.psych. - hende har jeg selv brugt i forbindelse med angst Pia fra Possitiv Træning Hundetræning for alle hunde: hvalpe, mindre og større racer, rally O, næsearbejde, tricks og aktivering., har vist også noget adfærdsbehandling :hmm: På PAFFs hjemmeside Behandlere & instruktører - PAFF kan du finde flere i og omkring Østjylland Held og lykke :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kalokagathia Besvaret November 4, 2010 Rapporter Share Besvaret November 4, 2010 Du kan også prøve at søge på Rikke Svensson (jeg må ikke skrive hjemmesiden, da jeg ikke har postet nok indlæg åbenbart). Håber du får løst problemet :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Det oplagte svar er Lone Greva, HUNDEPSYKOLOGEN v/ LONE GREVA. cand.psych. - hende har jeg selv brugt i forbindelse med angst Pia fra Possitiv Træning Hundetræning for alle hunde: hvalpe, mindre og større racer, rally O, næsearbejde, tricks og aktivering., har vist også noget adfærdsbehandling :hmm: På PAFFs hjemmeside Behandlere & instruktører - PAFF kan du finde flere i og omkring Østjylland Held og lykke :ae: Kan også sige god for både Lone og Pia, de har begge hjulpet mig og Mio meget! :5up: Dertil kan jeg forslå Bettina fra DinHundeven.dk - Hundetræning, Hundeluftning, Adfærdsrådgivning, Holdtræning, Privattræning og meget mere!, har hørt hun er god på adfærdssiden og jeg har selv trænet på et hold hos hende med Mio. Hvis der er behov for en alternativ tilgang til problemet på sidelinie med en adfærdsbehandler kan jeg også anbefale Dyrlæge Gudrun Frantsen. Held og lykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skade Besvaret November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Tak for svar, jeg må lige kigge lidt nærmere på de forskellige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts