Hop til indhold

Dexters og min første udstilling


Rams
 Share

Recommended Posts

Jeg kan forklare ...

 

Det var udelukkende champignoner der stod foran Dexter ... dog ikke udelukkende DKCH'er ... 2 danske - 2 norske og en svensk så vidt jeg husker ... så en af de norske champions tog certet ...

 

Tak for at stille min nysgerrighed :blink:

 

Uanset hvad så en rigtig, rigtig fin og flot præstation. Og så endda første gang i ringen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Nej, jeg mente billedet af Isabella med Bobo, dommeren, og så er der en kvinde med en hvid Løwchen - er dét Freudika og Bella?

 

Det er Freudikas t-shirt og hånd, som holder Zorro:mrgreen:. Og det var Freudika, der handlede Zorro.
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg mente billedet af Isabella med Bobo, dommeren, og så er der en kvinde med en hvid Løwchen - er dét Freudika og Bella?

 

Nej - det er vist en svensker som blev BIM ...

 

Bella var slet ikke med ... og jeg var bestemt ikke klædt på til at gå i ringen ... men gjorde det alligevel ... det gik også rigtig fint med mig og Zorro ... men for saaatan - så hev Janni Spritte ud af buret - og så kunne han kun tænke på damer-damer-DAMER! (lorte-unghund) - så jeg gik i ringen med en hund der absolut ingen kontakt var til - uanset om jeg havde lever eller spegepølse at lokke med ... og jeg gik desuden i en fantastisk t-shirt, hvorpå der stod "Ditch her pick me" ... absolut ikke noget jeg ville ha valgt, hvis jeg havde tænk på, at jeg måske skulle i ringen :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

LOL

 

Så har han ikke forandret sig .....

 

Det var godt, at der ikke var nogle lækre løvedamer her, da udstillingen var på Færøerne. Heika var IKKE i løbetid, og er vel nærmest som en søster for Zorro.

 

Nej - det er vist en svensker som blev BIM ...

 

Bella var slet ikke med ... og jeg var bestemt ikke klædt på til at gå i ringen ... men gjorde det alligevel ... det gik også rigtig fint med mig og Zorro ... men for saaatan - så hev Janni Spritte ud af buret - og så kunne han kun tænke på damer-damer-DAMER! (lorte-unghund) - så jeg gik i ringen med en hund der absolut ingen kontakt var til - uanset om jeg havde lever eller spegepølse at lokke med ... og jeg gik desuden i en fantastisk t-shirt, hvorpå der stod "Ditch her pick me" ... absolut ikke noget jeg ville ha valgt, hvis jeg havde tænk på, at jeg måske skulle i ringen :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...