Hop til indhold

Sjove legekammerater...


Gæst Saphiira
 Share

Recommended Posts

Gæst Saphiira

Charlie og jeg er på besøg hos min mor... :banan:

Her er en kanin og killing.. Kaninen er ude hele tiden...

 

Killingen er bare en super dejlig legekammerat. Hun er bare med på at lege hele tiden :lun:, og hun skal nok sige fra, hvis han bliver for vild.....

 

Det sjove er jo at de er på størrelse med hinanden...:blink:

 

Så er der kaninen,:mrgreen: Han er så større end Charlie OG katten... :lol:

Den ene morgen jagtede den Charlie:lol:, og han synes jo bare det var mega morsomt..:lol:

Mega farlig kanin.....:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Charlie og jeg er på besøg hos min mor... :banan:

Her er en kanin og killing.. Kaninen er ude hele tiden...

 

Killingen er bare en super dejlig legekammerat. Hun er bare med på at lege hele tiden :lun:, og hun skal nok sige fra, hvis han bliver for vild.....

 

Det sjove er jo at de er på størrelse med hinanden...:blink:

 

Så er der kaninen,:mrgreen: Han er så større end Charlie OG katten... :lol:

Den ene morgen jagtede den Charlie:lol:, og han synes jo bare det var mega morsomt..:lol:

Mega farlig kanin.....:banan:

 

Psst, hvor er billederne? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Det er så kært når de leger sammen :lun:

 

Men MÅ dog lige komme med en advarsel: i 99 % af tilfældene leger en kanin ikke med andre dyr: de tester og dominerer og kan altså godt finde på at bide andre dyr for at vise hvem der bestemmer (også selvom det er et blidt og sødt dyr mod mennesker) så LAD VÆRE med at lade kaninen være alene med de andre dyr.

 

Siger det fordi jeg selv måtte af med en killing (nu Petrines Bamse) fordi min kanin ikke kunne lade den være - den bed aldrig, men var efter den hele tiden, først troede jeg det var noget leg, men fik så nogle tegn jeg skulle kigge efter og så stod det ret så tydeligt hvad hun gjorde: den lille killing skulle have at vide af hende hele tiden og igen at HUN var øverst i hierakiet. Jason derimod havde der aldrig været noget med - fra dag et viste hun ham at hun var nederst i deres indbyrdes hieraki. Det er helt ufatteligt hvor meget dominans der sker hos kaniner (hvis to kaniner sidder sammen og den ene slikker den anden, ja så er det faktisk dominans :shock:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Åhh hvor en sød historie, men jeg kan høre du skal passe på "dræber" kaninen. Jeg vidste ikke kaniner var så onde, tror jeg får mareridt i nat... :shock:

 

hmpf - min kanin var altså IKKE en dræberkanin - det er bare deres natur hele tiden at vise hvem der bestemmer (også omvendt - Tøffe viste konstant jason at hun var under ham :stupid:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så kært når de leger sammen :lun:

 

Men MÅ dog lige komme med en advarsel: i 99 % af tilfældene leger en kanin ikke med andre dyr: de tester og dominerer og kan altså godt finde på at bide andre dyr for at vise hvem der bestemmer (også selvom det er et blidt og sødt dyr mod mennesker) så LAD VÆRE med at lade kaninen være alene med de andre dyr.

 

Siger det fordi jeg selv måtte af med en killing (nu Petrines Bamse) fordi min kanin ikke kunne lade den være - den bed aldrig, men var efter den hele tiden, først troede jeg det var noget leg, men fik så nogle tegn jeg skulle kigge efter og så stod det ret så tydeligt hvad hun gjorde: den lille killing skulle have at vide af hende hele tiden og igen at HUN var øverst i hierakiet. Jason derimod havde der aldrig været noget med - fra dag et viste hun ham at hun var nederst i deres indbyrdes hieraki. Det er helt ufatteligt hvor meget dominans der sker hos kaniner (hvis to kaniner sidder sammen og den ene slikker den anden, ja så er det faktisk dominans :shock:)

 

Okay, DET vidste jeg faktisk ikke.. Er det derfor han stramper i gulvet rimelig tit? :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå, hvor er de bare kære - håber kærligheden varer ved :klap:

Der er flere billeder.. Skal bare lige have lagt dem ind :engel:

 

 

Bella er kommet til nyt hjem, så nu kan Charlie kun drille vores store katte.. og de er jo meget større:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Stinnemus :-D

 

Sikke nogle dejlige billeder :lun:

Hvilken race er Charlie? Han er da bare for lækker...

 

Han er en papallon .....:lun:Første gang jeg har denne race......Og fortryder ikke, jeg har købt den race...:blink:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...