Hop til indhold

Strandtur Ishøj


FOX
 Share

Recommended Posts

Ok - troede du havde 'glemt' ham :genert:

 

Det er jo fair nok, at han ikke trives med træf - så kunne han jo passende nok passe på huset imens :vuf::mrgreen:

 

Glemt ham :lol::lol: det er sku svært at glemme 45 kg. skrigende mor-syg-schæfer-hæmoride :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Men du skal være så velkommen og komme og besøge ham :blink:

 

Venter lige lidt med de der sjællandsture - den seneste har jeg stadig 'fornøjelse' af :stupid:

 

Men Alto kan få ærespladsen, når (for I har bare at komme en dag) I kommer over til lammesteg og hygge :5up:

 

Og så poster du altså alt for sjældent billederne af bæsterne herinde :fyfy:

 

Jeg selv poster jo billeder hele tiden :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forsinket - tak til fotografen for billederne :-)

 

Jeg skal nok hilse og sige din tak videre :mrgreen: og kan forøvrigt fortælle, at selv om Helle ikke har hund, nød hun bare turen sammen med jer. Hun sagde at det var en enormt dejlig oplevelse - så også tusind tak til jer alle sammen for at tage så godt imod hende :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååår.. :lun:

 

Han har dog helt styr på hvor jeg opholder mig.. og for fanden en velkomst jeg fik, da jeg endelig blev fundet igen.. efter 1½ minuts fravær.. :stupid:

 

:hjerte:

 

Forresten, den ros skal du og Bassil have - han er jo blevet helt vildt god til andre mennesker! Jeg så ikke noget til hans frygt på noget tidspunkt, udover lige da BlackGSD forskrækkede ham - men det kom han jo efter med det samme :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, den ros skal du og Bassil have - han er jo blevet helt vildt god til andre mennesker! Jeg så ikke noget til hans frygt på noget tidspunkt, udover lige da BlackGSD forskrækkede ham - men det kom han jo efter med det samme :5up:

 

Tak tak.. arbejder også hårdt på det.. :slem:

 

Og nu vil jeg så tage 3 dage til England på konference.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...