Hop til indhold

Massage....hvorfor ?


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

Ja og så synes Luna ikke det er sjovt, så er man let tilbøjelig til at springe over.. Eller jeg er:oops:

 

Det er vi allesammen...lidt ligesom da Simba var helt lille...da ville han ikke børstes, så det lod vi da bare være med. Det skulle vi så ikke have gjort. Meget blev mere besværligt af det, men det er jo heller ikke let, når nu ens lille hjerte-klump ikke kan li det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Almen velvære :blink:

 

Jeg går normalt ikke til massør med mine hunde, men kiropraktor, men ville helt sikkert gå til massør med dem også hvis det var noget de havde brug for... Og når Gizmo rigtig kommer igang med, både at være jagthund og skulle bruges til agility så skal han nok afsted en gang imellem :blink:

 

Men lige nu, virker det til, at være nok med at jeg masserer dem selv.

Jeg har taget et kursus i hundemassage til husbehov, og regner med at skulle på et til.

 

 

Men hvilke massører bruger I andre egentlig???

Hvis det er okay for Zaz-zaz at jeg spørger i hendes tråd :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Link til indlæg
Del på andre sites

Almen velvære :blink:

 

Jeg går normalt ikke til massør med mine hunde, men kiropraktor, men ville helt sikkert gå til massør med dem også hvis det var noget de havde brug for... Og når Gizmo rigtig kommer igang med, både at være jagthund og skulle bruges til agility så skal han nok afsted en gang imellem :blink:

 

Men lige nu, virker det til, at være nok med at jeg masserer dem selv.

Jeg har taget et kursus i hundemassage til husbehov, og regner med at skulle på et til.

 

 

Men hvilke massører bruger I andre egentlig???

Hvis det er okay for Zaz-zaz at jeg spørger i hendes tråd :genert:

 

Det er Charlotte Frigast (kiropraktor), der har henvist os til massør:-D Og når Lea (massør) mener at der er brug for det, så smutter vi til Charlotte igen, men det har ikke været nødvendigt siden vi begyndte til regelmæssig massage (der var lige der i august med albuen, men der klarede Lea selv skærene:-D)

 

Ja, vores massør hedder så Lea, og arbejder på Kbh Dyrehospital med genoptræning i waterwalk og massage:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Almen velvære :blink:

 

Jeg går normalt ikke til massør med mine hunde, men kiropraktor, men ville helt sikkert gå til massør med dem også hvis det var noget de havde brug for... Og når Gizmo rigtig kommer igang med, både at være jagthund og skulle bruges til agility så skal han nok afsted en gang imellem :blink:

 

Men lige nu, virker det til, at være nok med at jeg masserer dem selv.

Jeg har taget et kursus i hundemassage til husbehov, og regner med at skulle på et til.

 

 

Men hvilke massører bruger I andre egentlig???

Hvis det er okay for Zaz-zaz at jeg spørger i hendes tråd :genert:

 

Du spørge bare løs ! Jeg mener; til forskel fra mine ind og udfald i diverse tråde, så holder du dig da emnet :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Charlotte Frigast (kiropraktor), der har henvist os til massør:-D Og når Lea (massør) mener at der er brug for det, så smutter vi til Charlotte igen, men det har ikke været nødvendigt siden vi begyndte til regelmæssig massage (der var lige der i august med albuen, men der klarede Lea selv skærene:-D)

 

Ja, vores massør hedder så Lea, og arbejder på Kbh Dyrehospital med genoptræning i waterwalk og massage:-D

Og Lea arbejdede i sin til ude i Ballerup dyreklinik hvor hun masserede Misja :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gjorde hun? Aj det må jeg da lige nævne for hende næste gang:-D

Ja jeg mener bestemt hun tog ud til kbh. dyrehospital da hun gerne ville gøre endnu mere ud af det med massage og de ikke havde faciliteterne ude i Ballerup til det, hun var vet. sygeplejeske derude - ung, køn, slank og skulderlangt mørkt hår. Meget stille og rolig i både stemme og fremtoning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg mener bestemt hun tog ud til kbh. dyrehospital da hun gerne ville gøre endnu mere ud af det med massage og de ikke havde faciliteterne ude i Ballerup til det, hun var vet. sygeplejeske derude - ung, køn, slank og skulderlangt mørkt hår. Meget stille og rolig i både stemme og fremtoning.

 

Det lyder meget som Lea, ja:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...