Hop til indhold

pasning kbh/omegn


Gæst chrispy
 Share

Recommended Posts

vi holder nytår i kbh så søger et sted at få passet vores golden retriever nytårsaften i kbh/omegn.

nogen der har kendskab til en god pension for denne ene aften..

Link til indlæg
Del på andre sites

han er rimelig ligeglad med fyrværkeri og ville naturligvis sørge for han har gået en lang tur inden han blev afleveret.

han bliver jævnligt passet af venner/bekendte eller til tider en enkelt nat i pension, altid uden problemer.

han følger glad med hvem du nu end giver snoren :cool:

tror ikke vi lige kender nogen der kan passe ham der så vil prøve at ringe til den pension her er nævnt imorgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

han er rimelig ligeglad med fyrværkeri og ville naturligvis sørge for han har gået en lang tur inden han blev afleveret.

han bliver jævnligt passet af venner/bekendte eller til tider en enkelt nat i pension, altid uden problemer.

han følger glad med hvem du nu end giver snoren :cool:

tror ikke vi lige kender nogen der kan passe ham der så vil prøve at ringe til den pension her er nævnt imorgen.

 

Altså vi bor på midtsjælland i rimelig stille omgivelser og skal bare være hjemme nytårsaften sammen med vores egen hund som også er rimelig kold (oplevede det for første gang sidste år - han er 1½år).

 

Så hvis du er interesseret kan jeg da prøve at høre kæresten, hvad han siger til at der kom en hundeven og overnattede... Ved godt hvad hunden ville sige hvis han ku snakke: "YEEEEES"

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hej

Kan desværre ikke tilbyde at passe din hund i nytåret da vi skal holde nytår hos vores nabo. Jeg har selv en golden retriever og søger en plejefamilie i forbindelse med ferie og lig. Måske vi i fremtiden kan hjælpe hinanden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med pasning nytårsaften da vi selv skal holde nytår hos naboen. Jeg har selv en Golden Retriever og søger en plejefamilie til den i forbindelse med ferie og lig. måske vi i fremtiden kan hjælpe hinanden?

Link til indlæg
Del på andre sites

vi holder nytår i kbh så søger et sted at få passet vores golden retriever nytårsaften i kbh/omegn.

nogen der har kendskab til en god pension for denne ene aften..

Hej min hund er mega bange nytår selvom jeg har været hjemme hos hende hvert år med tv højt og nedrullede gardiner. Valgte at sende hende i pension sidst år da pensionen ligger væk fra den værste larm..Det er et sted hun er glad for at være, og hun var glad og fro da vi hentede hende nytårsdag . Jeg var ikke selv helt tryg ved det, men hun havde det fint og skal derop igen i år. Så slipper hun for at ryste og gø sig igennem nytår.

Vi bruger Birkemosegård ved Tikøb ...mvh Lene

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...