Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dumt at gøre det før gåturen.

Featured Replies

Besvaret

Ja jeg var så dum, at give Oskar et bad før gåturen i lørdags. :mrgreen::stupid: Her er resultatet af en nyvasket hund på tur ved søen. :mrgreen:

DSC00007.jpg

Besvaret
  • Forfatter

Han så værre ud end billedet visser. :mrgreen::slem:

Besvaret

Hold da helt op, det var hvis spildt arbejde gg Det ligner han trænger til et bad mere :-) Er han helt hvid normalt?

Besvaret
  • Forfatter
Hold da helt op, det var hvis spildt arbejde gg Det ligner han trænger til et bad mere :-) Er han helt hvid normalt?

Ja ihvertilfælde meget lys. :-D

Besvaret

Ja det er så omtrent sådan vores 2 flatter ser ud hver dag :stupid: Deres sorte pels gør så at det ikke er så tydeligt, men hold da op de slæber kg. vis af skidt med ind hver dag. Men pyt det vigtigste er jo at de hygger sig :blink:

Og Oskar ser bestemt ud til at have hygget sig :5up:

Besvaret

Hvor er han dog blevet fin af turen til søen. Dygtig, dygtig vovse :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Ja det er så omtrent sådan vores 2 flatter ser ud hver dag :stupid: Deres sorte pels gør så at det ikke er så tydeligt, men hold da op de slæber kg. vis af skidt med ind hver dag. Men pyt det vigtigste er jo at de hygger sig :blink:

Og Oskar ser bestemt ud til at have hygget sig :5up:

Det samme her. Mine hunde kan det bare ses på. Men jeg gætter på, at vores gulve ser ret ens ud. :lol:

Oskar tog sig en svømmetur i søen og det tog det værste skidt. :blink:

Besvaret
  • Forfatter
Hvor er han dog blevet fin af turen til søen. Dygtig, dygtig vovse :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

det syntes han også selv. :-D Han hyggede sig i hvertilfælde med at grave efter mus. :blink:

Besvaret
Det samme her. Mine hunde kan det bare ses på. Men jeg gætter på, at vores gulve ser ret ens ud. :lol:

Oskar tog sig en svømmetur i søen og det tog det værste skidt. :blink:

På en måde glæder det mig at se, at det ikke bare er her, der er vel rigelig natur slæbt ind på gulvet :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Det var vel bare payback for badet :slem: :lol:

ja det kunne ligne ham. :slem::mrgreen:

Besvaret
:lol::lol: Ja ok, det er dælme spildte kræfter!
Besvaret
  • Forfatter
På en måde glæder det mig at se, at det ikke bare er her, der er vel rigelig natur slæbt ind på gulvet :mrgreen:

Skadefro. :slem::mrgreen:

Besvaret
Skadefro. :slem::mrgreen:

Kun lidt og lidt bagklog også...man kunne jo sige sig selv bla bla bla :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Kun lidt og lidt bagklog også...man kunne jo sige sig selv bla bla bla :mrgreen:

Ja det burde jeg og særlig når man kender Oskar. :mrgreen::lol:

Besvaret
Ja det burde jeg og særlig når man kender Oskar. :mrgreen::lol:

Og med hans race ville det vel også næsten have været en skandale, hvis han havde ladet chancen for en tur i søen gå sig forbi ! :-D

Besvaret

He he ja de goldens jeg har haft i pension, de har altså heller ikke altid været helt hvide ved afhentning :blink: Vi har en mark der er en del vand på når det har regnet meget, og det syntes de altså bare er fedt. Jeg har et billed hvor en af dem tage muderbad, skal lige se om jeg kan finde det :lol:

Besvaret

He he så fant jeg dem. Her kommer lige et par billeder af en dejlig golden og en dejlig hvid schæfer der hygger i muderet :-D

Besvaret

Sikke flot din hund er blevet :slem:

Min hund vil desværre/heldigvis ikke være beskidt, hun undgår alt mudder og vand :fornaermet:

Besvaret
He he så fant jeg dem. Her kommer lige et par billeder af en dejlig golden og en dejlig hvid schæfer der hygger i muderet :-D

Nå, hvad så ? Har du vovet at vise de billeder til ejerne ? :sjov:

Besvaret

Ja, det ser jo ud som om det bad var skønne spildte kræfter :lol:

Men han har hygget sig, og det er jo det vigtigeste :blink:

Besvaret

Jammen altså.. så er det da "bare" at starte forfra...:engel::lol::mrgreen: