Lonny Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Jeg talte med min nabo her til morgen, og hun går ekstremt meget op i sine heste, så hun har dyrlæge i Tyskland Hun fortalte mig, at til heste med ledproblemer bruger man Corta-vet forebyggende, og at man med dette produkt kan forlænge deres levetid uden smerter væsentlig. Hun fortalte mig, at produktet går ind og hjælper til at forhindrer inflamationer som kan være medvirkende til at forværre brusken hos en hest med ledproblemer. Produktet hjalp også på mange andre områder end lige med inflamationer, men jeg kan altså ikke lige huske det hele Hendes påstand er, at dette produkt virker bedre end nogen andre midler på markedet til hd hunde, og hun ville klart anbefale mig at kontakte hendes dyrlæge i tyskland, således at vi kunne igang sætte en forebyggende behandling til Luna, i stedet for som nu, at symptombehandle og så ellers smøre ledene lidt. Er der nogen herinde der har hørt om dette produkt, og evt. har nogen erfaringer med det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 de har flere produkter , så spørgsmålet er hvad det er. Men umiddelbart har det de samme ting som så mange andre har, clu... msm ect. http://www.cortavet.co.uk/ vi har selv prøvet det her i en måneds tid eller mere. Som er meget det samme. http://www.equestriansupplements.co.uk/canine-inflamex-solution-473ml-p-200.html men som du skriver, ser det ud til at være forebyggende, nok derfor ikke giver noget her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 guanomo skrev: de har flere produkter , så spørgsmålet er hvad det er.Men umiddelbart har det de samme ting som så mange andre har, clu... msm ect. Corta Vet and Cortavet - Free Delivery. Jeg tror bare at det er det samme produkt i hhv. flydende og fast form, er det ikke? guanomo skrev: vi har selv prøvet det her i en måneds tid eller mere. Som er meget det samme. Canine Inflamex Solution 473ml - Equine Supplements - Cat and Dog Cortaflex men som du skriver, ser det ud til at være forebyggende, nok derfor ikke giver noget her. Fordelen ved Corta-vet skulle jo også være at mængden af aktive stoffer er meget højt, så har du undersøgt om der er samme mængde i det produkt du bruger? Jeres problem kan selvfølgelig være, at det virker forebyggende og ikke hjælper på et her og nu problem, men så skal han vel have antibiotika indtil inflamationen er væk, og så kan man gå i gang med at forebygge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Lonny skrev: Jeg tror bare at det er det samme produkt i hhv. flydende og fast form, er det ikke? Fordelen ved Corta-vet skulle jo også være at mængden af aktive stoffer er meget højt, så har du undersøgt om der er samme mængde i det produkt du bruger? Jeres problem kan selvfølgelig være, at det virker forebyggende og ikke hjælper på et her og nu problem, men så skal han vel have antibiotika indtil inflamationen er væk, og så kan man gå i gang med at forebygge? kan det ikke være cortaflex du har hørt? Jeg sælger det her i min butik og det er ganske rigtigt helt fantastisk til ledproblemer. Molekylerne er meget mindre end i normale ledtilskud som feks glukosamin og derfor er optagelse meget bedre og sker hurtigere:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 luckyluna skrev: kan det ikke være cortaflex du har hørt? Jeg sælger det her i min butik og det er ganske rigtigt helt fantastisk til ledproblemer. Molekylerne er meget mindre end i normale ledtilskud som feks glukosamin og derfor er optagelse meget bedre og sker hurtigere:-D Cortaflex er en "mildere" udgave af Corta-vet, det vil sige at mængden af aktive stoffer ikke er lige så stor, men ellers er de vist ens. Corta-vet forhandles vist ikke i danmark. Men effekten skulle være bedre end det glukosamin jeg giver hende nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Lonny skrev: Cortaflex er en "mildere" udgave af Corta-vet, det vil sige at mængden af aktive stoffer ikke er lige så stor, men ellers er de vist ens. Corta-vet forhandles vist ikke i danmark. Men effekten skulle være bedre end det glukosamin jeg giver hende nu? ok, men ja det skulle det:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 luckyluna skrev: ok, men ja det skulle det:) Så tror jeg da lige jeg vil skifte produkt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Lonny skrev: Så tror jeg da lige jeg vil skifte produkt :5up: Velkommen til Cortaflex - sunde led Lyder spændende, det er den her fra equine amerika jeg tænker på, bare så der ikke forveksles. Den guanamo nævner lyder jo næsten ens men er jo slet ikke det samme. Har kun hørt om positive resultater på i hvertfald heste. Vi har først lige fået den til hund. Findes i en lille og en stor og ser lidt anderledes ud end hesteudgaven:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 luckyluna skrev: Velkommen til Cortaflex - sunde led Lyder spændende, det er den her fra equine amerika jeg tænker på, bare så der ikke forveksles. Den guanamo nævner lyder jo næsten ens men er jo slet ikke det samme. Har kun hørt om positive resultater på i hvertfald heste. Vi har først lige fået den til hund. Findes i en lille og en stor og ser lidt anderledes ud end hesteudgaven:) den her ikke? http://www.equestriansupplements.co.uk/CortaflexDenmark.php?currency=DKK&gclid=CKnf553l6KUCFVcM3godj1lh1A http://www.cortaflex.co.uk/products.php?cat=8 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 luckyluna skrev: kan det ikke være cortaflex du har hørt? Jeg sælger det her i min butik og det er ganske rigtigt helt fantastisk til ledproblemer. Molekylerne er meget mindre end i normale ledtilskud som feks glukosamin og derfor er optagelse meget bedre og sker hurtigere:-D Hvad er det for en butik? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 JeanetteH skrev: Hvad er det for en butik? hehe, det er en land og fritid:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 guanomo skrev: den her ikke?http://www.equestriansupplements.co.uk/CortaflexDenmark.php?currency=DKK&gclid=CKnf553l6KUCFVcM3godj1lh1A Canine and Feline Products : Cortaflex - natural joint health jo det er lige præcis dem:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 (rettet) Lonny skrev: Cortaflex er en "mildere" udgave af Corta-vet, det vil sige at mængden af aktive stoffer ikke er lige så stor, men ellers er de vist ens. Corta-vet forhandles vist ikke i danmark. Men effekten skulle være bedre end det glukosamin jeg giver hende nu? Jeg har før købt Cortaflex via UK, og er nu gået over til CortaVet's hundeprodukt via USA. Jeg sammenlignede indholdsfortegnelsen, da jeg fik det fra USA. Der var flere af tingende i CortaVet, der havde mindre % indhold, end Cortaflex'en. Jeg kunne dog hverken se eller lugte at der skulle være forskel på de 2 produkter. Dog hedder det stadig CortaFlx, når det er til hunde, fik jeg lige set Redigeret December 21, 2010 af Lab-lover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts