Hop til indhold

tisser hele tiden


bellas mor
 Share

Recommended Posts

nogle der har et godt råd, jeg tror måske at lille Bella har fået blærebetændelse :( hun skal ud at tisse hele tiden og sætter sig 2-3 gange så går der ca. 30 min så skal hun igen, det er kun nogle dråber men hun mærker jo hun skal, jeg vil jo kontakte dyrlægen på mandag, men er der nogle der har et godt råd her til weeken

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er jo rigtig pylret og hvis du tror det er blære betændelse ville jeg ikke vente til mandag men tage afsted i morgen formiddag. Jeg tænker at hvis blærebetændelse gør lige så ondt på en hund som på mange mennesker så er det et smertefuldt.

Men om det kan være noget andet er der nok andre der har et bedre bud på end mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg er jo rigtig pylret og hvis du tror det er blære betændelse ville jeg ikke vente til mandag men tage afsted i morgen formiddag. Jeg tænker at hvis blærebetændelse gør lige så ondt på en hund som på mange mennesker så er det et smertefuldt.

Men om det kan være noget andet er der nok andre der har et bedre bud på end mig :-)

 

Ja,det er jeg enig i, for det gør dælme ondt :cry:

 

Og så skal du tage en urinprøve trådstarter :-)

 

Så dyrlægen kan undersøge urinen :-)

 

Hvis du har sygeforsikringen iorden så får du jo pengene hjem igen de fleste af dem i hvert fald :-)

 

God bedring med hende :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

allerede ovre med det tisseri, Ja ved ikke hvad det var med Bella, (kan det være en første løbetid ???????? ) hun er snart 5 md. Bella har ikke været ude i nat, og det er også som det plejer i dag så "håber" det er jordbær :lol: fandt ud af i aftes at hun spiser mine jordbær selv om de endnu er grønne :( og har spidt mange ??? Bella er glad med frugt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
allerede ovre med det tisseri, Ja ved ikke hvad det var med Bella, (kan det være en første løbetid ???????? ) hun er snart 5 md. Bella har ikke været ude i nat, og det er også som det plejer i dag så "håber" det er jordbær :lol: fandt ud af i aftes at hun spiser mine jordbær selv om de endnu er grønne :( og har spidt mange ??? Bella er glad med frugt :-D

 

Jordbær er vældigt vandholdige så det har sikket væres på grund af dem Bella har tisset meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
allerede ovre med det tisseri, Ja ved ikke hvad det var med Bella, (kan det være en første løbetid ???????? ) hun er snart 5 md. Bella har ikke været ude i nat, og det er også som det plejer i dag så "håber" det er jordbær :lol: fandt ud af i aftes at hun spiser mine jordbær selv om de endnu er grønne :( og har spidt mange ??? Bella er glad med frugt :-D

 

Frugter (de fleste) er en dejlig snack for hunde, men jeg har endnu ikke hørt om hunde der spiser grønne jordbær :rolleyes::mrgreen:

 

Det eneste jeg kan komme i tanke om mht jordbærrene (frugt generelt) er, at hvis en hund får mange, kan det give dem tynd mave. Ligesom hvis de får mange grøntsager. De kan sagtens spise dem, men mere som en snack, tror jeg.

 

Men jordbær kan da vist nok give lidt hård mave hos mennesker, kan de ikke? Måske også ved hunde?

 

Og ja, der er en del vand i frugter, så det kan jo have en betydning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
allerede ovre med det tisseri, Ja ved ikke hvad det var med Bella, (kan det være en første løbetid ???????? ) hun er snart 5 md. Bella har ikke været ude i nat, og det er også som det plejer i dag så "håber" det er jordbær :lol: fandt ud af i aftes at hun spiser mine jordbær selv om de endnu er grønne :( og har spidt mange ??? Bella er glad med frugt :-D

 

Det kan sagtens være både og, at det er en første lille løbetid der påvirker hende, her opleves kroppen jo mærkelig og grønne jordbær, ja de er vandrivende og måske ikke sunde når de er grønne :lol:

 

Mine elsker også frugt :-D

 

Dejligt det ikke er blærebetændelse :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

nogle der har et godt råd, jeg tror måske at lille Bella har fået blærebetændelse :( hun skal ud at tisse hele tiden og sætter sig 2-3 gange så går der ca. 30 min så skal hun igen, det er kun nogle dråber men hun mærker jo hun skal, jeg vil jo kontakte dyrlægen på mandag, men er der nogle der har et godt råd her til weeken

 

Ej, altså... Er hun allerede ved at blive voksen? Jeg synes lige, du har fået hende... :oops:

 

Hvordan har hun det med hanhunde? De plejer gerne at kunne fortælle om en ung dame er ved at være interessant..

Har hun ikke en sød lille ven, der er mere interesseret end han plejer at være?

 

--Selvfølgelig KAN det være blærebetændelse, -men løbetid er bare mere sandsynligt..

Pas på hun ikke ligger og får træk eller ligger og er våd. Hvis hun bader skal hun helst føntørres så hun bliver helt tør.. Eller puttes i et tæppe når hun ligger stille.

 

----Hvis det var den vanddrivende effekt af jordbærrene, så ville hun tisse mere end nogle få dråber af gangen......

Link til indlæg
Del på andre sites

ja tiden løber bella er nu næsten 5 md, :-) Bella har intr. i alle hunde men kun for leg, min nabo har en stor handhund men han gider hende ikke hun er for vild, så ved ikke rigtig, syntes nu stadig hun er begyndt at tisse ofte, når lige hun skal i haven så tisser hu 3-4 gange smådråber, men ikke om natten, håber det er naturligt for hende, ellers vil jeg omkring dyrlægen,[ATTACH]924[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...