Hop til indhold

Nogen der vil lege?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Motor: HØR MØFFE jeg kan verdens bedste vittighed: mor tomat og far tomat og baby tomat går over motor(!)vejen og så kom der en lastbil - og HAHAH - KEEEETCHUUUUP aahahahaha :sjov::sjov::sjov:

 

Møffe: :hmm::hmm: I really dont get it.. Mor, hvorfor råber han sådan?

 

36214d1291243063-nogen-der-vil-lege-img_0288.jpg

 

:sjov::sjov::sjov::sjov::sjov:

 

Oooh God, sjældent har jeg været så flad af grin! :sjov::sjov::sjov:

 

THAT was a good one! :mrgreen:

 

Motor siger tuuuuusind tak og hold da fast hans hjerne brændte sammen, det var vist pinligt tiltrængt at lege med hund :oops:

 

Jeg lod pænt være med at nævne den del, puha, er glad for, at Motor ikke var min hund lige der :mrgreen: Men altså, han er jo herlig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg lod pænt være med at nævne den del, puha, er glad for, at Motor ikke var min hund lige der :mrgreen: Men altså, han er jo herlig :hjerte:

 

Ja vi kan vist godt starte forfra med hele togtræningen :roll:x1000!

Men han blev virkelig overdrevent glad for at se Møffe og han kunne da kende ham på farlig lang afstand :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vi kan vist godt starte forfra med hele togtræningen :roll:x1000!

Men han blev virkelig overdrevent glad for at se Møffe og han kunne da kende ham på farlig lang afstand :-D

 

Jaaaa :lun: Og der var da godt nok også genkendelse fra Møffes side af, selvom den ikke var HELT lige så udpræget som Motors :mrgreen: Hold da ferie, han var jo ved at eksplomdere!

 

Jeg burde måske være blevet nede i parken og ikke være gået op på stationen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaa :lun: Og der var da godt nok også genkendelse fra Møffes side af, selvom den ikke var HELT lige så udpræget som Motors :mrgreen: Hold da ferie, han var jo ved at eksplomdere!

 

Jeg burde måske være blevet nede i parken og ikke være gået op på stationen :genert:

 

Motor ejer jo heller ikke snerten af selvbeherskelse :mrgreen:

Næh, så havde du nok skullet stå og vente i pænt lang tid!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...