Hop til indhold

Nogen der vil lege?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Motor savner virkelig at lege med nogen hunde, jeg har først fri kl. 17 og der er der jo ved at være mørkt, så folk er forlængst smuttet hjem når vi går på tur, øv.

 

Er der nogen i Kbh som vil mødes engang imellem, hverdage omkring 17.30-18 stykker? Har fundet et indhegnet sted lige "bagved" Amager Fælled - men har i bedre ideer, så sig endelig til. Skal bare være et sted vi kan komme til på cykel, og helst ikke sådan alt for langt væk fra Islands Brygge.

 

Tror jeg formåede at lave et punkt på kortet: Krak.dk - Kort

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pajko vil gerne lege, men han bor så pokkers langt væk... og er ikke sikker på min familie synes det er fedt vi skrider fra farmors fødselsdag på søndag for at lege med Motor - desværre :cry:

 

Åh lige på søndag er der ellers stort træf, kan i da godt lige køre et par hundrede kilometer for :lol:

 

Morder siger ellers tusind tak for tilbuddet :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh lige på søndag er der ellers stort træf, kan i da godt lige køre et par hundrede kilometer for :lol:

 

Morder siger ellers tusind tak for tilbuddet :kys:

 

Nu er vi jo faktisk i KBH på søndag til fødselsdag :blink: Men igen, tror ikke de andre vil synes det er en god idé vi skrider og så spiser min fætter også bare alle kagerne :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er vi jo faktisk i KBH på søndag til fødselsdag :blink: Men igen, tror ikke de andre vil synes det er en god idé vi skrider og så spiser min fætter også bare alle kagerne :evil:

 

Nååehh! Arh ærgeligt. I bliver ikke et par dage? :mrgreen: Fætter skal ikke have alle kagerne, det giver jeg dig ret i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe er i hvert fald helt klart på med Motor-leg :5up:

 

Omend Amager Fælled/Amager generelt nok er RIGTIG dumt for os, mht. køkørsel.

 

Vi har en have og et lille indhegnet fritløbsområde i parken :engel: Hvis det altså skal være indhegnet :-D Men det er måske nok noget langt for jer på cykel :-(

 

Ellers kender jeg ikke noget indhegnet i nærheden... :-/

Link til indlæg
Del på andre sites

vi vil gerne! vi kan godt komme med metroen til dr-byen, hvis det er. eller mødes inde i byen eller på nørrebro. halfdan blir lidt hurtigt kold, så kan ikke klare sig i timesvis, men vil helt sikkert gerne på snusetur med motor.

 

Ih dejligt! Vi kan måske hente jer ved DR byen, så kan de gå tur lidt sammen og hvis de gider lege kan vi gå hen til indelukket - og hvis ikke, er der tonsvis at snuse til på fælleden.

 

Håber ikke Halfdan bliver blæst væk, men der kommer nok lidt lyd på Motoren, han bliver sådan ... lidt vild når han ikke får mødt nogen hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en have og et lille indhegnet fritløbsområde i parken :engel: Hvis det altså skal være indhegnet :-D Men det er måske nok noget langt for jer på cykel :-(

 

Jaaamen, vi kommer gerne med toget :-D Skal bare ikke falde i fælden med at vi altid tager sjove steder hen med toget.

 

Noomi og jeg vil rigtig gerne :banan::banan::banan:

 

Juuhuuuu!

 

Motor ser mega glad ud nu :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih dejligt! Vi kan måske hente jer ved DR byen, så kan de gå tur lidt sammen og hvis de gider lege kan vi gå hen til indelukket - og hvis ikke, er der tonsvis at snuse til på fælleden.

 

Håber ikke Halfdan bliver blæst væk, men der kommer nok lidt lyd på Motoren, han bliver sådan ... lidt vild når han ikke får mødt nogen hunde.

 

halfdan er ikke specialt bange anlagt - og han legede virkelig godt med en samojed i geel skov for et par uger siden. så jeg tror ikke han blæser væk eller dør af skræk over motorlyd - han har i øvrigt en veludviklet stemme selv. men vi kan godt aftale en sen eftermiddag i løbet af ugen evt? jeg sidder mest derhjemme og skriver, så jeg er ret fleksi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaa :banan:

 

Jamen, vi kan såmend når som helst :mrgreen: Så det må være jer, der vælger hvilken dag (Møffe vil gerne sige, at han glææææder sig :ivrig:)

 

I denne uge kan vi onsdag og torsdag.

 

I næste uge kan vi tirs-ons-torsdag - og det kan vi vist de fleste uger. Motor sidder og råber at han sagtens selv kan tage toget (men det kan han altså ikke..)

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan er ikke specialt bange anlagt - og han legede virkelig godt med en samojed i geel skov for et par uger siden. så jeg tror ikke han blæser væk eller dør af skræk over motorlyd - han har i øvrigt en veludviklet stemme selv. men vi kan godt aftale en sen eftermiddag i løbet af ugen evt? jeg sidder mest derhjemme og skriver, så jeg er ret fleksi.

 

Ej optur. Han blev bare så ulykkelig fordi der ingen hunde var i dag.

 

Hvad med i morgen eller torsdag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er fri alle de dage :banan:

 

Skal vi så allerede i morgen? :-D

 

Jeps! Juhuuu! Så altså, så er jeg hjemme og hente ham lidt over 5, og så skal vi til Rødovre, ikk? Og så gennem parken og der skal du nok samle mig op, for derfra...

Hvis det ikke er indhegnet er det i hvert fald helt 100 at han løber hen til samtlige hunde han ser, ved ikke hvordan folk synes om sådan noget ude ved jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

vi kan fint begge dage! hvis du får flere playdates arrangeret, kan du jo bare se, hvornår det passer jer bedst. det blir hyggeligt, havde også tænkt, at vi snart skulle få udforsket den del af byen.

 

Jamen torsdag så? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jæs, det er perfekt. jeg sender lige en pb med mit nummer, så vi ikke går fejl af hinanden eller noget. så får motor da også masseret socialmusklen lidt i denne uge :mrgreen:

 

Hæ socialmusklen :mrgreen: Ja, men han trænger godt nok osse, det har taget mig et stykke tid at opdage at vi gik alene på gaderne hver aften.

 

Og ellers, den tykke er kridhvid, den tynde er klædt i sort og en af os larmer altid, mindst. Men send nummeret, så får du også mit.

 

På forhånd tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps! Juhuuu! Så altså, så er jeg hjemme og hente ham lidt over 5, og så skal vi til Rødovre, ikk? Og så gennem parken og der skal du nok samle mig op, for derfra...

Hvis det ikke er indhegnet er det i hvert fald helt 100 at han løber hen til samtlige hunde han ser, ved ikke hvordan folk synes om sådan noget ude ved jer.

 

Hvidovre St. ;-) Jeg henter dig bare der, ved park-udgangen :5up:

 

En stor del af hundene i parken løber bare rundt til dem de vil, de er ikke så gode til indkald, når der er andre hunde (altså, ikke alle, men nogle). Har aldrig oplevet sure miner over det selv (medmindre vi snakker hundeløse mennesker), men der er nogle, der kommer med hunde, der ikke har de bedste høflighedsmanerer og et par stykker, der er egetkønsaggressive, sååå. Man møder dem sjældent, men de er der en gang i mellem.

 

Det indhegnede område er ikke så stort igen, desværre, men lidt større end vores have - og bliver så at skrive aldrig brugt :oops: Udover af nogle få.

 

Vil dog mene, at det er bedst, at vi er i en af indhegningerne, så har Møffe mere tid til leg i stedet for at snuse :lol: Sørger for at ordne noget varm vand og tage kakao med, hvis vi tager den i parken? Og ellers, så sørger jeg for varm kakao derhjemme? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...