guanomo Skrevet December 1, 2010 Rapporter Share Skrevet December 1, 2010 hvilke bivirkninger har i bemærket, jer som har haft en hund der har fået depo-medrol? cujo er blevet ekstra tørstig og har vækket os ved 4-5 tiden de sidste 3 "nætter" for at komme ud og tisse. han drikker 3-4 gange så meget som han plejer. dog sjat tisser han ikke, men tager sig god tid hver gang. kan godt huske dyrlægen spurgte om cujo havde været ekstra tørstig eller sulten sidst, men havde han ikke så vidt jeg husker. Men har i også oplevet det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Min lille Iso har fået Medrol to gange - dog ikke depo-. Den første gang drak hun meget, og tissede derfor også meget. En dag havde hun endda tisset på gulvet medens jeg var på arbejde. Den anden omgang (som hun fik ca. 1 måned efter at hun var færdig med den første...) mærkede jeg ikke noget til det overhoved. Hun har begge gange fået 4mg i 2 dage, 2mg i 6 dage, afsluttende med 1mg i 10 dage. Hun vejer ca 12 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Misja har skulle tisse lidt mere og lidt oftere, hun fik det sidst i forb. med hendes allergi for ca. 3-4 år siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Tak for svarene begge 2. Så er jeg mere "rolig" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Silke har fået medrol den sidste uge. Jeg blev advaret om at hun ville tisse mere. Men Silke plejer ikke at drikke ret meget herhjemme. Hun drikker hellere fra søer og vandpytter. Og dem er der jo ikke rigtig nogen af i øjeblikket. Men hun spiser en del sne. Og hun tisser da også større tårer end normalt. Men ikke noget, der er et problem. Nu er jeg jo også hjemme hos hende. Så vi kan rende en ekstra tur hvis hun synes. Det har hun bare ikke bedt om. Hun får ret meget, 2x8 mg daglig..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts