Hop til indhold

Sorte Spidshunde i hvid sne


asm
 Share

Recommended Posts

Bingo :-D

 

Den blev tidligere kaldt vikingehund, da den er af den type, som vikinger havde i sin tid. Ved vikingeskibet i Ladby er der netop lavet skulpturer, som er af vores type. Vores Mirah har i øvrigt stået model til de hunde, der er lagt i høvdingens gravskib :-D

 

Tak der lærte jeg lige noget nyt :5up: jeg havde aldrig hørt om vikingehunden før vi flyttede ind i huset, men en meget sød og rolig race (naboens er dog 10 år så jeg ved ikke om det er derfor den er så rolig :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, så er det ikke en af mine hvalpe da hehe

 

 

Nej, Ronja, Friggas mor, er ikke på, men hendes mor, søster og moster er :lol:

 

Ronja er flyttet med min store datter og svigersøn, da de købte hus, for hun havde adopteret dem, da de boede her :engel:

 

Her er Ronja, mens hun ventede sig:

Link til indlæg
Del på andre sites

... og Ronja i en tyndere version :-D sammen med Loke, far til Frigga

Det er lidt sjovt at I har en Frigga - for mit profilnavn er jo lavet ud fra, at vi ville have en sort spids, der skulle hedde Frigga :lol: Meget originalt kan jeg nu regne ud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: jammen du så jo Frigga på Dog Camp - det var formandens uvorne unghund :mrgreen:

Haha, dér har jeg sikkert haft samme aha-oplevelse som nu :mrgreen: Sådan er det med dårlig hukommelse - man kan more sig over de samme ting igen og igen :blink: Men kan godt huske jeg fik kælet en masse med dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, dér har jeg sikkert haft samme aha-oplevelse som nu :mrgreen: Sådan er det med dårlig hukommelse - man kan more sig over de samme ting igen og igen :blink: Men kan godt huske jeg fik kælet en masse med dem.

 

De er også total dejlige begge to :lun: selvom jeg ikke syntes det var så lækkert, da Sif ville tungekysse med mig, da vi havde massør-foredrag :shock::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har vi så talt sammen til dog camp, "Frigga"? Jeg var også med, men stod i teltet med info om opdræt... med masser af fotos af vores sorte spidshunde :engel:

Nej, desværre ikke der, men jeg var ovre i teltet og lure. Men vi har mailet en hel del sammen for lang tid siden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...