Hop til indhold

Hjælp til fotos i ny (oprettet) annonce


asm
 Share

Recommended Posts

Hejsa. Jeg har i dag oprettet en annonce med mine hvalpe, men billederne blev ikke uploadet rigtigt ved opretning af annoncen. Da jeg troede, at alt var godt, så kunne jeg se, at den var oprettet uden fotos, selv om jeg havde fundet dem, jeg måtte få på. :hmm:

 

Jeg har så efterfølgende brugt adskillige timer på at prøve at lægge et foto ind ad gangen og gemme ændringen, men det lykkes ikke. Det eneste foto, der af en eller anden grund kom ind, er det af Oscar, hvalpenes far, men det er jo hvalpene, jeg har oprettet annoncen for, og dem kan jeg så ikke vise.:damn: Jeg kan mærkeligt nok godt oprette hvalpene i et selvstændigt galleri. Hvad kan jeg gøre for at få ændringen med i annoncen, så hvalpene kan vises frem der?:vedikke:

 

Mange hilsner

Annette

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, nu lavede jeg fotos mikro-mikro små... ca. 20 kb kun, og så tog det laaaaaaaaaaaaang tid at uploade et billede ad gangen, men det lykkedes. Hvis I vil se fotos af hvalpene i bedre kvalitet, så kan I kigge i mit album med dem i stedet. Forstår ikke, det skal tage så lang tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...