Gæst Odine Skrevet December 5, 2010 Rapporter Share Skrevet December 5, 2010 Er der nogen der har prøvet at købe en hel mave fra en forhandler? Jeg købte en meget billigt, og saver skiver af den når den er frossen, men er der nogen af jer der gør det anderledes? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Jeg har købt hele komaver fra slagterier, ja. Men der har de været rå og jeg har så klippet/skåret dem i portioner og frosset i fryseposer. Det gør jeg med alt Luna's mad. Jeg er storforbruger af fryseposer fra netto:mrgreen: Men det er måske nemt at save i, når det er frossent? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Jeg har af og til købt på slagteriet - sidst vi selv slagtede overvejede jeg, at hænge dem op... de lovede -15 grader, så de ville jo fryse hurtigt, men slog tanken ud af hovedet igen, da det jo vil komme til, at fylde lidt mere i fryseren - så er det lettere at finde plads til små pakker Men ellers en rigtig god ide :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Odine Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Det er super nemt, fordi de har pakket det i et langt rør. Derudover var det mega billigt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Det er super nemt, fordi de har pakket det i et langt rør. Derudover var det mega billigt :klap: Smart... det vil jeg huske! Er det en form for nedløbsrør? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Det er super nemt, fordi de har pakket det i et langt rør. Derudover var det mega billigt :klap: Og hvad var kg-prisen? Og var det okse kallun? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Odine Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Det er ligesom en tyk plastik pose, men gennemsigtig og lukket i begge ender. Det var okse, og kostede mig ca 8,50 kr pr kilo. Tror det er vommen og løben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Det er ligesom en tyk plastik pose, men gennemsigtig og lukket i begge ender. Det var okse, og kostede mig ca 8,50 kr pr kilo. Tror det er vommen og løben Hvor har du købt det henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Odine Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 i Århus hos allergifoder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Ah okay ja det er jo lidt langt væk fra Køge:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Odine Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 ja, det må man sige andre slags kød koster 30 kr pr kilo, ihvertfald det jeg købte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 ja, det må man sige andre slags kød koster 30 kr pr kilo, ihvertfald det jeg købte Det lyder spændende - tjekkede lige deres HP, men der står ikke så meget om udvalget...ved du hvad de har af kødtyper? Kød 30,- kr/kg Oksekallun 30,- kr/kg Ben 159,- kr/kg Alle godbidder (små poser) 45,- kr Alle godbidder (store poser) 169,- kr Enkelte poser kan dog variere fra prisen Går ud fra, at det er en fejl mht deres priser på ben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Odine Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 griner, tror det er en fejl mht ben, da jeg gav 30 kr for ca 2,5 kg ben med kød på. jeg købte vildt, okse, kalv og lam, og de får flere forskellige ting. Jeg har købt ved dem før, men der havde de varer fra dbc centeret, og til andre priser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts