Hop til indhold

Nytårstræf i Sønderborg


tjikson
 Share

Recommended Posts

Altså......Bonnie kan godt finde på at råbe: "løb så, for helvede" ind i hovedet på hunde, der ikke bevæger sig hurtigt nok......:oops:

 

Jeg undskylder mange gange på forhånd......:genert:

Så vil hun nok råbe "Lad for helvede være at løbe så stærkt og drej så skarpt" til løverne :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 106
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kan man have andet end dyb dyb respekt for én, der kører 4 timer HVER VEJ for et hundetræf...:5up:

 

Og Kim, jeg arbejder på dine krav for at møde op :mrgreen:

 

Er der andre der har special requests? Skal jeg arrangere at plænen males blå så hundene bedre kan ses mod baggrunden? Skal der være officiel modtagelse ved Fru borgmester Åse Nygård?

Jeg klarer det hele..:klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man have andet end dyb dyb respekt for én, der kører 4 timer HVER VEJ for et hundetræf...:5up:

 

Og Kim, jeg arbejder på dine krav for at møde op :mrgreen:

 

Er der andre der har special requests? Skal jeg arrangere at plænen males blå så hundene bedre kan ses mod baggrunden? Skal der være officiel modtagelse ved Fru borgmester Åse Nygård?

Jeg klarer det hele..:klap:

 

:sjov: :sjov: :sjov:!!!

 

Tilde vil gerne ansøge om en tank varm kakao, og 30-40cm lange stylter så hun ligner en af mynderne :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Russerne bliver hjemme.

 

:megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Det er desværre nødt til at være sådan. Mine russere har en baggrund hvor de har haft en dårlig opvækst og er menneskesky. De har endvidere stået meget tæt pakket i en stald hvilket har gjort dem signalfølsomme over for andre hunde.

De sender selv knapt nok signaler men mere antydninger af det.

Dvs at hvis der kommer en anden hund der sender megatydelige signaler så kan der opstå usikkerhed der også. Det skete på et hundetræf her i efteråret, hvor der kom nogle "rygmærkefolk" med brugshunde der var ca et sekund fra at tænde totalt af. Det var ikke nogen sjov tur fordi jeg havde Jaroff med, og for hans skyld smuttede jeg så snart gåturen var overstået.

Dvs at hvis jeg skal have en af dem med, skal jeg have fuld fokus på den hund hele tiden for ikke at bringe den i en situation der skaber utryghed.

Jeg kunne godt stille med en af russerne i stedet, men så skal jeg lade superkaoterne blive hjemme.

Sådan er det at have mere eller mindre ødelagte genbrugshunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er desværre nødt til at være sådan. Mine russere har en baggrund hvor de har haft en dårlig opvækst og er menneskesky. De har endvidere stået meget tæt pakket i en stald hvilket har gjort dem signalfølsomme over for andre hunde.

De sender selv knapt nok signaler men mere antydninger af det.

Dvs at hvis der kommer en anden hund der sender megatydelige signaler så kan der opstå usikkerhed der også. Det skete på et hundetræf her i efteråret, hvor der kom nogle "rygmærkefolk" med brugshunde der var ca et sekund fra at tænde totalt af. Det var ikke nogen sjov tur fordi jeg havde Jaroff med, og for hans skyld smuttede jeg så snart gåturen var overstået.

Dvs at hvis jeg skal have en af dem med, skal jeg have fuld fokus på den hund hele tiden for ikke at bringe den i en situation der skaber utryghed.

Jeg kunne godt stille med en af russerne i stedet, men så skal jeg lade superkaoterne blive hjemme.

Sådan er det at have mere eller mindre ødelagte genbrugshunde.

 

Rygmærkerne var altså ret skrækkelige :genert:, de er ikke inviteret denne gang.. kun den der løb rundt med bonnie

Link til indlæg
Del på andre sites

Rygmærkerne var altså ret skrækkelige :genert:, de er ikke inviteret denne gang.. kun den der løb rundt med bonnie

 

Astronauten til Rumskibet er vist endda træner..:stupid:

 

For nogle år siden var der en udstilling arrangeret af DRU, hvor formanden (den daværende "krigskommanderkaptajn") gav nogle rygmærker gebyret tilbage og bad dem høvle af. Det var endda "kun" nogle Golden Retrievere de havde fået gejlet op til grænsen af mental nedsmeltning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Astronauten til Rumskibet er vist endda træner..:stupid:

 

For nogle år siden var der en udstilling arrangeret af DRU, hvor formanden (den daværende "krigskommanderkaptajn") gav nogle rygmærker gebyret tilbage og bad dem høvle af. Det var endda "kun" nogle Golden Retrievere de havde fået gejlet op til grænsen af mental nedsmeltning.

 

Man græmmes :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er desværre nødt til at være sådan. Mine russere har en baggrund hvor de har haft en dårlig opvækst og er menneskesky. De har endvidere stået meget tæt pakket i en stald hvilket har gjort dem signalfølsomme over for andre hunde.

De sender selv knapt nok signaler men mere antydninger af det.

Dvs at hvis der kommer en anden hund der sender megatydelige signaler så kan der opstå usikkerhed der også. Det skete på et hundetræf her i efteråret, hvor der kom nogle "rygmærkefolk" med brugshunde der var ca et sekund fra at tænde totalt af. Det var ikke nogen sjov tur fordi jeg havde Jaroff med, og for hans skyld smuttede jeg så snart gåturen var overstået.

Dvs at hvis jeg skal have en af dem med, skal jeg have fuld fokus på den hund hele tiden for ikke at bringe den i en situation der skaber utryghed.

Jeg kunne godt stille med en af russerne i stedet, men så skal jeg lade superkaoterne blive hjemme.

Sådan er det at have mere eller mindre ødelagte genbrugshunde.

 

:klap::klap: Jeg har lige fået et nyt yndlingsord...superkaoterne....det ligger så godt i munden.:klap::klap:

 

Og så helt perfekt passende en beskrivelse.....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...