Hop til indhold

Nutra Nuggets


Gæst Winston
 Share

Recommended Posts

Gæst Winston

Hej,

 

Er der nogle af jer der har gode erfaringer med hundefoderet Nutra Nuggets???

 

Jeg bruger et super premium foder nu, men overvejer at skifte da jeg kan se at inholdet i Nutra Nuggets ser godt ud og er 190 billigere end det jeg bruger nu.

 

Jeg ønsker et foder der er super godt til hud og pels, da jeg bla. bruger min hund til udstilling og vil geren have så super en pels som muligt;)

 

Håber I vil komme med jeres meninger:-)

 

På forhånd tusind tak for hjælpen allesammen:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej,

 

Er der nogle af jer der har gode erfaringer med hundefoderet Nutra Nuggets???

 

Jeg bruger et super premium foder nu, men overvejer at skifte da jeg kan se at inholdet i Nutra Nuggets ser godt ud og er 190 billigere end det jeg bruger nu.

 

Jeg ønsker et foder der er super godt til hud og pels, da jeg bla. bruger min hund til udstilling og vil geren have så super en pels som muligt;)

 

Håber I vil komme med jeres meninger:-)

 

På forhånd tusind tak for hjælpen allesammen:-)

 

Hvad fodrer du med nu?

 

Hvis vi skal se på indhold så ville det være fint at vide :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fodrer med Nutra Nuggets Gold lam/ris og laks/kartoffel.

 

Mine hunde trives godt på dette foder, men de vil kun have Gold-versionen, som i mine øjne er bedre end den almindelige, hvis man ser på indholdet (ihvertfald så langt mine evner formår).

 

Selv min allergihund bliver fodret på dette tørfoder og indtil videre ser det ud til at virke - hun plejede at få Hills Z/D, da hun ikke kunne med tørfoder.

 

De får dog tilskud af hjemmelavet mad ala AnneMarie + vegetabilske olier + AnimaStrath i foderet.

Redigeret af wsg
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fodrer med Nutra Nuggets Gold lam/ris og laks/kartoffel.

 

Mine hunde trives godt på dette foder, men de vil kun have Gold-versionen, som i mine øjne er bedre end den almindelige, hvis man ser på indholdet (ihvertfald så langt mine evner formår).

 

Selv min allergihund bliver fodret på dette tørfoder og indtil videre ser det ud til at virke - hun plejede at få Hills Z/D, da hun ikke kunne med tørfoder.

 

De får dog tilskud af hjemmelavet mad ala AnneMarie + vegetabilske olier + AnimaStrath i foderet.

 

Jeg har fravalgt Nutra Nuggets til min hvalp, da jeg ikke synes hvalpefoderet indholdsmæssigt lever op til mine krav.

 

Sheila får lige nu nøjagtig det samme som dine:5up: Og det kører vist ret godt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Winston

Hej igen allesammen,

 

Tak for jeres svar indtil videre:-) Jeg har før brugt eaglepack, men jeg kunne ikke holde god foderstand på ham og synes ikke pelsen var som jeg gerne ville.

 

Nu bruger jeg Regal, som egentlig kører godt, men snart får jeg min nye hvalp og tænkte jeg lige ville have en føler ud, hvad i andre har super erfaringer med:-)

For der er jo et hav af foderprodukter på markedet og hvis man kunne spare lidt skillinger, men samtidig få et super foder, så er det jo ikke at fornægte.

 

Og nogle gange er det dyreste jo ikke det bedste;-)

 

Håber på flere gode råd:)

 

Mange hilsner herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej igen allesammen,

 

Tak for jeres svar indtil videre:-) Jeg har før brugt eaglepack, men jeg kunne ikke holde god foderstand på ham og synes ikke pelsen var som jeg gerne ville.

 

Nu bruger jeg Regal, som egentlig kører godt, men snart får jeg min nye hvalp og tænkte jeg lige ville have en føler ud, hvad i andre har super erfaringer med:-)

For der er jo et hav af foderprodukter på markedet og hvis man kunne spare lidt skillinger, men samtidig få et super foder, så er det jo ikke at fornægte.

 

Og nogle gange er det dyreste jo ikke det bedste;-)

 

Håber på flere gode råd:)

 

Mange hilsner herfra

 

Jeg har selv været rigtigt glad for eaglepack, da jeg fodrede med tørfoder :-D

 

Jeg fodrer med hjemmelavet mad nu, og bruger kun tørfoder som snacks til lidt aktivering :-)

 

Mine hunde var fine og trivedes fint på det :-)

 

Jeg kigger meget på ingredienser og jeg er ligeglad med om noget er 100 kr dyrere end andet :-)

 

Her har de også noget godt foder http://www.soepet.dk/

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind

NutraNuggets er et super foder, har selv brugt det, men fandt så et foder der fungerede endnu bedre (Flatazor)... Det er sikkert et spørgsmål om "smag og behag" hvilket mærke man bruger. NutraNuggets går i hvert fald klart ind inder gruppen af kvalitets-foder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Winston

Hej igen:-) Tusind tak for jeres svar:))

 

Rinnie kan se du også udstiller dine vapser:-D Er pelsen bare super blank og lækker på Flatazor??? Og hvor køber/ bestiller du dette???

 

Er der en bestemt variant du er mest glad for???

 

Jeg fodrer pt. med Regal , som jeg egentlig er glad for, men synes lige pelsen mangler lige det.... I glansen;-) Synes også han ofte har afføring og kunne ønske det lidt mere fast, hvilket siger mig der måske var et andet foder han ville optage mere optimalt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej igen:-) Tusind tak for jeres svar:))

 

Rinnie kan se du også udstiller dine vapser:-D Er pelsen bare super blank og lækker på Flatazor??? Og hvor køber/ bestiller du dette???

 

Er der en bestemt variant du er mest glad for???

 

Jeg fodrer pt. med Regal , som jeg egentlig er glad for, men synes lige pelsen mangler lige det.... I glansen;-) Synes også han ofte har afføring og kunne ønske det lidt mere fast, hvilket siger mig der måske var et andet foder han ville optage mere optimalt..

 

Giver du tilskud af gode vegetabilske olier og fiskeolie?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Winston

Jeps, jeg giver ham hver dag olie i kapsler som jeg stadig køber hos Randi fra Eaglepack, selvom jeg ikke bruger foderet mere..

 

Mange siger han ser sååå flot ud og det gør han også... Synes bare at jeg ville spørge jer om et godt bud på jeres favorit foder. Det kunne jo være pelsen kunne blive endnu mere glansfuld og afføringen måske lidt mere fast og færre gange pr. dag;) Det siger jo en del om optagelsen af foderet;-)

 

Om 8 uger henter jeg min nye hvalp og tænkte jeg i den forbindelse lige ville høre jeres bud på det "bedste" foder, selvom jeg godt ved det i sidste ende er en smagssag;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...