Gæst JulieHansen Skrevet December 8, 2010 Rapporter Share Skrevet December 8, 2010 Hejj Jeg plejer at træne min hund med klikkert, men det er lidt langt tid siden, jeg har gjort dette, så jeg tror, han har glemt det... :hmm: Hvordan ved man at hunden kender hvad "klik" betyder?? Fordi jeg synes det er lidt svært, at se om han ved hvad det betyder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Har du startet med klik-godbid-klik-godbid? Hvis du har det, så prøv at gøre så det tager lidt længere tid imellem klik og godbid.. Eller prøv en simpel sit, og se om han reagere på klikket, eller bare venter på at få godbiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Reagerer din hund, når du klikker? - og føler du, at du får givet godbidden hurtigt efter du har klikket? Ofte kan man se på hunden, at den venter på godbidden Jeg kan varmt anbefale denne bog: http://www.bogpriser.dk/work-88792112-klikkertraening-for-din-hund/ Den læste jeg inden jeg begynde at træne med klikker, og vi har haft rigtig gode resultater med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Hvis hunden kigger efter sin godbid når du klikker, så burde den ha' forstået selve klikkeren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JulieHansen Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 ^^ Okay, tak Ja, han forstod godt engang... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Enig med de andre Man kan næsten se forventnigen i sin hunds øjne efter et klik, de er meget beviste om at nu er der noget godt i vente :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts