Gæst Saphiira Skrevet December 10, 2010 Rapporter Share Skrevet December 10, 2010 Snebold passer på Charlie:lun: nu hvor benet er brækket.. Så dejligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 :lun: Hvor er de søde. Det er sådan lidt den omvendte verden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 :lun: Hvor er de søde. Det er sådan lidt den omvendte verden. hvad mener du dog med det:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 hvad mener du dog med det:lol: Jeg havde kun set første linje. Stor mis lille hund. God bedring til ham. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Jeg havde kun set første linje. Stor mis lille hund. God bedring til ham. :ae: :lol:tro mig, det er der mange der siger til os... Mange tak.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Ville ønske vores mis var lidt glader for Zita. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Fnis - her sad jeg og undrede mig over overskriften, hvordan hang det lige sammen at en snebold skulle kunne passe på bette Charlie :hmm:....mon det så er en meget stor snebold med specielle vogter-evner og hvor får man den slags sne henne Og så kommer jeg ind og ser alletiders smukke kridhvide fluffy kat, der selvfølgelig ikke kan hedde andet end Snebold og den passer jo på Charlie :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Ville ønske vores mis var lidt glader for Zita. Sådan har jeg det nemlig også med vores 2 bøllemisser (fik et lille stik af misundelse). (Eller dvs det skyldes vist bøllehunden at tilliden ikke er helt i top. Vi er dog ved at have det under kontrol (hun jagter dem ikke længere), men intet er jo glemt. Og desuden gider prinsessekattene altså ikke ligge med en hund, der både bøvser, smasker og prutter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Årh hvor er de bare skønne . Jeg sad også "længe" og undrede mig over overskriften inden jeg klikkede ind på indlægget . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Sådan har jeg det nemlig også med vores 2 bøllemisser (fik et lille stik af misundelse). (Eller dvs det skyldes vist bøllehunden at tilliden ikke er helt i top. Vi er dog ved at have det under kontrol (hun jagter dem ikke længere), men intet er jo glemt. Og desuden gider prinsessekattene altså ikke ligge med en hund, der både bøvser, smasker og prutter. vores Gamle sære hunmis har bare aldrig kunnet lide andre dyr, hverken katte eller hunde:roll: hun er en skrap tøs. men hun er faktisk meget blid ved Zita hun hvæser kun af hende, hun har ikke revet hende rigtigt endnu- har hun gjort med alle de store hunde. hun behandler ligesom altid hvalpe og små hunde lidt pæner på trods af hun ikke kan lille dem. Zita er faktisk okay hun løber kun efter vis katten løber. ellers trisser hun ligeså stille med for at se hvad den laver. noglegange prøver hun at lave playbow og gø af katten for at få hende til at lege, men virker ikke rigtig sorry OT Charlie og sneboldten ser rigtig søde ud sammen:lun::lun: det godt han har en Cat-guard Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Fnis - her sad jeg og undrede mig over overskriften, hvordan hang det lige sammen at en snebold skulle kunne passe på bette Charlie :hmm:....mon det så er en meget stor snebold med specielle vogter-evner og hvor får man den slags sne henne Og så kommer jeg ind og ser alletiders smukke kridhvide fluffy kat, der selvfølgelig ikke kan hedde andet end Snebold og den passer jo på Charlie :hjerte: :lol:Nej, det er heller ikke til at vide, at det var en kat, der ville dukke op.... kunne ikke lade være med at grine af dit indlæg:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 Sådan en lille hund og flot mis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 Hvor er de søde Ville ønske at Kenzo og Duffy kunne ligge så tæt, men indtil nu er det stadig kun ønsketænkning.. Dejligt at han har selskab nu når han er syg og vel ligger meget af tiden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts