Hop til indhold

Snebold passer på Charlie..

Gæst Saphiira
 Share

Recommended Posts

Fnis :mrgreen: - her sad jeg og undrede mig over overskriften, hvordan hang det lige sammen at en snebold skulle kunne passe på bette Charlie :confused: :hmm:....mon det så er en meget stor snebold med specielle vogter-evner og hvor får man den slags sne henne :confused::vedikke:

Og så kommer jeg ind og ser alletiders smukke kridhvide fluffy kat, der selvfølgelig ikke kan hedde andet end Snebold :lun: og den passer jo på Charlie :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun:

Ville ønske vores mis var lidt glader for Zita.

Sådan har jeg det nemlig også med vores 2 bøllemisser (fik et lille stik af misundelse). :lun: (Eller dvs det skyldes vist bøllehunden at tilliden ikke er helt i top. Vi er dog ved at have det under kontrol (hun jagter dem ikke længere), men intet er jo glemt. :rolleyes:

Og desuden gider prinsessekattene altså ikke ligge med en hund, der både bøvser, smasker og prutter. :fornaermet::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan har jeg det nemlig også med vores 2 bøllemisser (fik et lille stik af misundelse). :lun: (Eller dvs det skyldes vist bøllehunden at tilliden ikke er helt i top. Vi er dog ved at have det under kontrol (hun jagter dem ikke længere), men intet er jo glemt. :rolleyes:

Og desuden gider prinsessekattene altså ikke ligge med en hund, der både bøvser, smasker og prutter. :fornaermet::lol:

vores Gamle sære hunmis har bare aldrig kunnet lide andre dyr, hverken katte eller hunde:roll: hun er en skrap tøs. men hun er faktisk meget blid ved Zita hun hvæser kun af hende, hun har ikke revet hende rigtigt endnu- har hun gjort med alle de store hunde. hun behandler ligesom altid hvalpe og små hunde lidt pæner på trods af hun ikke kan lille dem.

Zita er faktisk okay hun løber kun efter vis katten løber. ellers trisser hun ligeså stille med for at se hvad den laver. noglegange prøver hun at lave playbow og gø af katten for at få hende til at lege, men virker ikke rigtig :lol:

sorry OT Charlie og sneboldten ser rigtig søde ud sammen:lun::lun::lun:

det godt han har en Cat-guard ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis :mrgreen: - her sad jeg og undrede mig over overskriften, hvordan hang det lige sammen at en snebold skulle kunne passe på bette Charlie :confused: :hmm:....mon det så er en meget stor snebold med specielle vogter-evner og hvor får man den slags sne henne :confused::vedikke:

Og så kommer jeg ind og ser alletiders smukke kridhvide fluffy kat, der selvfølgelig ikke kan hedde andet end Snebold :lun: og den passer jo på Charlie :hjerte:

:lol:Nej, det er heller ikke til at vide, at det var en kat, der ville dukke op.... kunne ikke lade være med at grine af dit indlæg:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites