martin Skrevet December 13, 2010 Rapporter Share Skrevet December 13, 2010 hej jeg skriver til jer da jeg har en masse kød som jeg skal af med.! da jeg er stoppet med at råfoder det kan købes for halv pris. der er både lam og hest og okse og strus og lammekallun og okseindmad skriv hvis der er en der er interseret med venlige hilsen martin fra hårlev Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 hej jeg skriver til jer da jeg har en masse kød som jeg skal af med.!da jeg er stoppet med at råfoder det kan købes for halv pris. der er både lam og hest og okse og strus og lammekallun og okseindmad skriv hvis der er en der er interseret med venlige hilsen martin fra hårlev Hvor meget tror du, der er? Og for hvor mange penge? Sådan ca Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 Hvor meget tror du, der er? Og for hvor mange penge? Sådan ca Sammespørgsmål herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvor meget tror du, der er? Og for hvor mange penge? Sådan ca hej igen noget er smullert og små klodser der er dette: Lam med ben 6 kg uden ben 11 kg okse med ben 4 kg uden ben 4 kg kalkun med ben 5 kg strus med ben 3 kg uden ben 3 kg hest med ben 4 kg okseindmad 3 kg kylling halse 1 kg kalkun halse 500 strussefedt 2 kg lammekallun 4 kg Plus en smule mere som jeg ik gad at veje som føgler med der er for i alt 1700 det kan hentes for 850 kr hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skruthberg Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg vil gerne købe det, hvis det ikke allerede er afsat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg vil gerne købe det, hvis det ikke allerede er afsat Jeg skal ikke have det.. Så mange penge har jeg desværre ikke lige nu.. Så for min skyld ingen alarm. Har vist også stadig en del i fryseren *host host*:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret December 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Jeg skal ikke have det.. Så mange penge har jeg desværre ikke lige nu.. Så for min skyld ingen alarm. Har vist også stadig en del i fryseren *host host*:engel: det er solt ............... det blev hentede i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 det er solt ...............det blev hentede i dag Det ved jeg:-D Har snakket med Skruthberg:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts