Hop til indhold

Schæferhundeklubben - Kreds 17


Gæst RikkeP
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at begynde at træne i Silkeborg og vil derfor gerne spørge om der er nogle der træner i Schæferhundeklubben og hvad jeres mening er om stedet.

 

Jeg vil gerne i en klub hvor træningen er super men også gerne hvor der er socialt samvær ...

 

Har været i en klub hvor man kun "var noget" hvis hunden var af høj status satamtavle messigt og havde købt hos en bestemt kennel og det ønsker jeg ikke igen...

 

Håber nogle kan hjælpe mig, da vi tripper for at komme igang igen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne godt tænke mig at begynde at træne i Silkeborg og vil derfor gerne spørge om der er nogle der træner i Schæferhundeklubben og hvad jeres mening er om stedet.

 

Jeg vil gerne i en klub hvor træningen er super men også gerne hvor der er socialt samvær ...

 

Har været i en klub hvor man kun "var noget" hvis hunden var af høj status satamtavle messigt og havde købt hos en bestemt kennel og det ønsker jeg ikke igen...

 

Håber nogle kan hjælpe mig, da vi tripper for at komme igang igen :banan:

 

Den problematik vil du desværre møde rigtig mange steder :roll: :roll: i langt de fleste foreninger faktisk, er det ikke linier, opdrætter det er galt med, er racen måske "forkert" :damn: En hund er sq* da en hund uanset racer, linier whatever, den kan have forskellige svagheder og forcer, men det gør den ikke "uværdig" ;-)

 

Pyyy, godt at få det fra brystet :blink:

 

Ang. Kreds 17 træner jeg der ikke selv, men kender en del, der gør :-D

 

Dem jeg kender er alle søde og rare mennesker, hjælpsomme og alt det der :5up: Det er også en Kreds, hvor der er fokus på det sociale, de spiser fx. morgenmad sammen lørdag, der afholdes diverse fester og kurser :5up:

 

MEN det jeg kender til 17 er, at den er hverken bedre eller værre end de fleste kredse, der er altså ikke tale om én stooor lykkelig disney-familie, der sker også ting og sager i 17 :slem:

 

Men prøv at tale en snak med dem og tag ud og besøge dem - de er der med garanti, selvom der p.t. er holdsæson pause, og selvom der ligger sne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har været ude og være "krætlusker" og tjekke stedet ud... Men der var desværre ingen derude, da jeg var der :)

 

Jeg har snakket med et par trænere deroppe, og de siger selvfølgelig at det er en super klub, men hvem ville ikke sige det om sin egen klub :slem:

 

Derfor søgte jeg vil "viden " herinde fra :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...