Hop til indhold

Flytning


Aslan
 Share

Recommended Posts

Vi skal jo flytte d. 1/7.

Vi har vores lejlighed indtil d. 14/7,så vi skal ikke stresse flytte (og så stresser vi ikke så nemt som personer).

 

Men nu er spørgsmålet, hvordan gør vi det bedst for Aslan?

 

Regner jo med at det bliver som det var dengang aslan kom til os.

Først besøger han det nye hus et par gange, og så flytter vi ind.

Under besøg får han muligheden, som da vi fik ham, han går rundt som han har lyst og når han er parat, samme med haven (dog tror jeg at han klare den fint selv, men for en sikkerheds skyld)

 

Så vidt muligt er reoler, computerbord lamper osv sat op (Så vi slipper for at mosle rundt med dem mens aslan er der).

 

Vi har planer om at Aslan bliver passet ved sine tante labradore når vi flytter (altså kun en dag ad gangen) og så tager vi så meget som muligt og får gjort så meget om muligt.

 

Vi forventer at vi skal starte forfra med renlighed og alene hjemme (så bliver vi ikke skuffet)

 

Er der nogle råd til hvordan vi gør det så nemt for ham som overhovedet muligt? (han er 13-14 uger når vi flytter)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal jo flytte d. 1/7.

Vi forventer at vi skal starte forfra med renlighed og alene hjemme (så bliver vi ikke skuffet)

 

Rigtig klogt! Vi flyttede med vores voksne hund, da jeg var barn. Hun kunne normalt sagtens være alene i flere timer, så mine forældre regnede ikke med, at det var noget problem at lade hende være alene en times tid, dagen efter at vi var flyttet ind i det nye hus - alle vores ting var der jo, og vi havde sovet der. Men da vi kom hjem, hvad hun bidt dørkarmen fuldstændig i stykker og blødte i mundvigene af alle de splinter, hun havde tygget sig igennem. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...