Hop til indhold

Størrelse på Kong og Leo


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Gæst Gucci

Hvad passer til en Löwchen ? (eller hvad passer til Soki :blink:)

 

 

Leo: Skal den være den lille på 13 cm eller den store på 20 cm ?

 

Kong: Small eller medium ?

 

 

 

Kan slet ikke vente med at købe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror, at de små passer bedst- løwchens er jo ikke så store igen. Small vil jeg tro, passer fint. Men det er jo også et skud fra hoften, da jeg ikke har set ham med tingene. Men han er også meget lille :lun: Ville have en, der kunne holde også når Milo bliver større, så måske bliver den lidt stor for ham til start- men så lader jeg bare være med at fryse indholdet, så det bliver lettere for ham. Har forresten købt leo mini. Selv de virker ret store, så tror ikke der er behov for at den er større. Købte forresten 2, da de kan sættes sammen, så det bliver mere udfordrende. Siden løwchens er dygtige problemløsere, syntes jeg det var en god ide at have mulighed for at øge sværhedsgraden.

 

Håber du kunne bruge det til noget. Men Soki er jo unægteligt større end Milo, dog tror jeg stadig at small og mini passer fint. Dog kun mit bud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Eva (også for pbén)

 

Jeg tror også, det er dem :-D

 

Ja det er en super ide at kunne sætte Leo´erne sammen - tror det bliver rigtigt sjovt for hunden :mrgreen:

 

 

Ihh 11 dage skal jeg vente nu :lol: Har faktisk lidt travlt med de sidste ting, jeg skal have købt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Eva (også for pbén)

 

Jeg tror også, det er dem :-D

 

Ja det er en super ide at kunne sætte Leo´erne sammen - tror det bliver rigtigt sjovt for hunden :mrgreen:

 

 

Ihh 11 dage skal jeg vente nu :lol: Har faktisk lidt travlt med de sidste ting, jeg skal have købt :hmm:

 

Wee, så kan jeg regne ud, at du har fået en dato :mrgreen: Hvad mangler du? (måske har jeg glemt noget, og så kan jeg jo liiige stjæle en ide :lol::engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee, så kan jeg regne ud, at du har fået en dato :mrgreen: Hvad mangler du? (måske har jeg glemt noget, og så kan jeg jo liiige stjæle en ide :lol::engel:)

 

Prøv at kigge i Soki tråden, der har jeg skrevet det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe oki :oops: Jeg nåede ikke længere end denne tråd næsten... Så den jo straks efter pb'en :mrgreen: Tjekker den anden tråd :mrgreen::mrgreen:

 

Man kan jo heller ikke følge med i alle de tråde, jeg laver :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Kong'en ville jeg vælge størelse M.

 

Labell får altid L.

Men hun har også et hårdt bid.

 

Fandt engang en liste hvor Kong selv anbefalede størelse til de forskellige racer.

Kan lige se om jeg kan finde den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan jo heller ikke følge med i alle de tråde, jeg laver :oops::lol:

 

Well... I'd like to think that I'm trying :lol: :lol: Det er meget spændende at læse om alt det, der pludselig sker omkring dig med Soki og indkøb af en masse dejlige ting. Jeg er også lidt forelsket i de puder- men skal først have sådan noget nice noget når Milo er kommet over den værste bide alder. Synes det er ærgerligt at få det ødelagt, og tror at han indtil videre bliver fint tilfreds med den kurv og krøyerkuglepude han får med fra Janni :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Well... I'd like to think that I'm trying :lol: :lol: Det er meget spændende at læse om alt det, der pludselig sker omkring dig med Soki og indkøb af en masse dejlige ting. Jeg er også lidt forelsket i de puder- men skal først have sådan noget nice noget når Milo er kommet over den værste bide alder. Synes det er ærgerligt at få det ødelagt, og tror at han indtil videre bliver fint tilfreds med den kurv og krøyerkuglepude han får med fra Janni :mrgreen:

 

I lige måde med jer og Milo :blink:

 

Ja de puder er nice - fandt dem heldigvis "brugt" (under 2 mdr gamle) til nogenlunde penge - Rogz er ellers dyrt :shock: De kan vaskes ved 60 grader, så har vi allerede gjort :-D

 

Ja sådanne hvalpetænder skal jo BRUGES :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I lige måde med jer og Milo :blink:

 

Ja de puder er nice - fandt dem heldigvis "brugt" (under 2 mdr gamle) til nogenlunde penge - Rogz er ellers dyrt :shock: De kan vaskes ved 60 grader, så har vi allerede gjort :-D

 

Ja sådanne hvalpetænder skal jo BRUGES :lol:

 

Yeps. Vi skal også bare have knudereb og ben osv. liggende i vores nåhøjde alle vegne, så vi kan tilbyde ham noget, hvis tænderne kløer.... Og især hvis det kunne være deeeeeeeeeeeeeejligt at "klø" dem på vores bordben :lol::roll: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yeps. Vi skal også bare have knudereb og ben osv. liggende i vores nåhøjde alle vegne, så vi kan tilbyde ham noget, hvis tænderne kløer.... Og især hvis det kunne være deeeeeeeeeeeeeejligt at "klø" dem på vores bordben :lol::roll: :blink:

 

Arj hvor ER i bare sarte :shock::lol:

 

 

Arj må indrømme, jeg nu også er lidt sart over vores meget dyre lædersofaer :???: Men da jeg helt klart synes han skal have lov til at være i "øjenhøjde" med os, så må jeg kreere et par tæpper at ligge over sofaen eller lign :-D Så kan han putte med os og heldigvis vejer han jo ikke 35 kg eller lign :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj hvor ER i bare sarte :shock::lol:

 

 

Arj må indrømme, jeg nu også er lidt sart over vores meget dyre lædersofaer :???: Men da jeg helt klart synes han skal have lov til at være i "øjenhøjde" med os, så må jeg kreere et par tæpper at ligge over sofaen eller lign :-D Så kan han putte med os og heldigvis vejer han jo ikke 35 kg eller lign :mrgreen:

 

Milo skal helt sikkert også have lov til at være i vores møbler- han er et familiemedlem ligesom os, og sådan er det bare :lun: Men synes nu godt om at kunne tilbyde alternativer til "klø tænderne" på :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Det er utroligt hvilke tråde/spørgsmål i kan få til at passe på det her forum, alle andre forummer duer ikke :lol:

 

Kong skal være medium, leo den lille, bustercupe den lille :-)

 

På loppetjansen er der skemaer over racer til konger :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Så har vi købt en medium kong :-D

 

Er der nogen, der kender en "fysisk" butik, hvor Leo´en kan købes udover Porcani?

 

Har ikke haft held med at finde een :neutral:

 

Hvis du laver en googlesøgning på dem så finder du en masse steder, de fåes også i mange farver, jeg har dem i lilla, grøn, blå og lyserød :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du laver en googlesøgning på dem så finder du en masse steder, de fåes også i mange farver, jeg har dem i lilla, grøn, blå og lyserød :-D

 

Mener du masser af "fysiske" steder :blink: ?

 

For kan sagtens finde dem i netbutikker. Men ikke i fx de større dyrehandlerkæder osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Har fundet en i Hellerup, men lige før det er nemmere at få tilsendt så

 

 

Du kan søge på dem og se hvor dyrt fragten er iforhold til og om du kan købe mere i samme butik, jeg ved at også loppetjansen og andre har leoer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du ikke, at de fleste steder kan bestille dem hjem til dig? Du kan jo eventuelt spørge hvad de kommer til at koste, og se, om det kan betale sig i forhold til prisenonline + fragt.

 

Ja kunne jeg. Men tror slet ikke de fører dem de fleste steder :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan søge på dem og se hvor dyrt fragten er iforhold til og om du kan købe mere i samme butik, jeg ved at også loppetjansen og andre har leoer :-)

 

Loppetjansen har kun de store på deres side - men prøver at ringe imorgen og hører om de ikke kan skaffe de små hjem også :-D

 

Ville være super, da jeg alligevel skal købe halsbånd og passport ved Loppetjansen tror jeg, tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...