Gæst Dogue1 Skrevet December 24, 2010 Rapporter Share Skrevet December 24, 2010 Vi have besøg af et par venner og deres datter og svigersøn. Det tog ikke mange minutter før Lexus havde valgt side:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 24, 2010 Rapporter Share Besvaret December 24, 2010 Eyyy hvor er det tarveligt! Jeg sætter mig helt ned på gulvet til ham, siger sjove lyde og alt muligt, men næææh nej og så kommer der sådan en... sådan en... og bare sætter sig i sofaen... og han er åbenbart god nok! kræsne hund! Der er absolut ingen mening med hans valg af venner... nå! Det er ihvert fald ikke fordi jeg er total misundelig og gerne vil være Lexus nusseven og syntes han ser total dejlig ud ... niks nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 24, 2010 Rapporter Share Besvaret December 24, 2010 Eyyy hvor er det tarveligt! Jeg sætter mig helt ned på gulvet til ham, siger sjove lyde og alt muligt, men næææh nej og så kommer der sådan en... sådan en... og bare sætter sig i sofaen... og han er åbenbart god nok! kræsne hund! Der er absolut ingen mening med hans valg af venner... nå! Det er ihvert fald ikke fordi jeg er total misundelig og gerne vil være Lexus nusseven og syntes han ser total dejlig ud ... niks nej I know, han er en møghund:evil::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 24, 2010 Rapporter Share Besvaret December 24, 2010 Årh han er da nuser:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Årh han er da nuser:lun: Enig .. Han er da super skøn :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts