Hop til indhold

Verdens bedste julegave - Og gaveide, til hundemødre/fædre


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Min mor er dagplejer - Og temmelig kreativt tænkende.

Hun laver jo julegaver sammen med ungerne til deres forældre hvert år, og i år har hun lavet hånd og fod aftryk i rød-ler, som er blevet indrammet i en svæveramme.

 

Min mand hjalp med at lave formene, da han kan lave ALT i aluminium.

 

Så som tak, så "stjal" min mor hundene uden vores viden og lavede poteaftryk til os, som er kommet i en fin ramme :klap:

 

Nej, hvor er det bare en fed og uvurderlig gave :lun:

 

Så hermed er ideen givet videre og håber andre kan få lige så meget glæde af min mors kreativitet, som jeg har fået.

 

Prøv lige at se hvor fine de er:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Åhhhhhhh hvor er de bare fine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... Måske jeg skulle prøve at gøre det efter.:klap:

 

I hvid ler tror jeg:engel:

 

Ja - Det er jo temmelig nemt at lave og ret sjove :5up:

 

Men vil ikke anbefale at putte potevoks på først, for det havde jeg nemlig gjort fordi jeg jo troede de skulle ud og gå tur :stupid:

 

Så laver de ikke helt så gode aftryk ;-)

 

Og man kan jo bare male dem i den farve man vil have!

Link til indlæg
Del på andre sites

super flotte! ja det må være en af de bedste gaver man kan få som hundemenneske :)

 

der har faktisk været i bilka et par gange et sæt med ler og ramme så man kunne lave aftryk(godt nok til børn men derfor kan man jo godt bruge den til hunden). jeg bor bare ikke i nærheden af en bilka så jeg har ikke kunnet købe det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de flotte! :hjerte: Sikke en god gave.

Jeg ville gerne have haft et poteaftryk på papir af Sittos pote - så ville jeg gerne have tatoveret en lille tattoo med hendes poteaftryk og navn :lun: men det er jo lidt for sent nu.. :???: men poteaftryk på den måde din mor har lavet, er også en super god idé! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...