Hop til indhold

Udstilling Luxembourg


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg overvejer virkelig at prøve at udstille i Luxembourg, men jeg fatter altså hat af kennel klubbens hjemmeside. Er der nogle der ved hvornår der er udstillinger i Luxembourg og kender reglerne for certer.. er der certer i hver klasse eller til den bedst placerede ikke fuldcertede i hvert køn??

 

Joey er jo dansk champ - så han vil jo med et enkelt cert fra Luxembourg kunne få sig endnu en titel, men hvad med Freya når hendes champion titel er fra tyskland??.. Der gælder reglen måske ikke??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
der er certer i alle klasser, der skal 2 til at blive lux-champ. Men du kan nøjes med 1 hvis det hentes på en int. udstilling fra champklasse.

 

Dvs. at Freya godt kan blive lux champ, hvis jeg stiller hende i champ klassen.. også selvom hun ikke er dansk champ men tysk champ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Wuuhu... jammen fedt!!.. så må jeg nok hellere holde et øje med den dommerliste, og så se om jeg kan få overtalt moooaaaar til at tage med:blink:.. jeg kan jo bare sige at det er liiige ud af motorvejen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
skal du ikke snart have kørerkort?

 

Jo jeg er i gang.. men ville ikke bryde mig helt om at køre så langt alene som noget af det første.:genert:

 

Med alt den happengut som jeg har med så skal man også være to personer til at slæbe.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jeg er i gang.. men ville ikke bryde mig helt om at køre så langt alene som noget af det første.:genert:

 

Med alt den happengut som jeg har med så skal man også være to personer til at slæbe.:mrgreen:

 

Du finder da bare en kæreste med en kassevogn:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
deal, har faktisk ikke engang styr på gruppefordelingen endnu og lux kennel klub har verdens dårligste hp :fornaermet:

 

Det lyder rigtig godt:5up:

 

Ja dårlig hp... jeg var overbevist om at jeg have trykket på det forkerte link inde på google...:lol:.. meeeeeeen det havde jeg så ikke.:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst freya3010
Dommerlisten er offentliggjort :mrgreen:

 

Så har jeg kigget og jeg kender ikke dommeren... så ved ikke om det er en som jeg tør at løbe an på.... HVIS det er, så bliver samojederne bedømt om søndagen.. hvad med jer??

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg kigget og jeg kender ikke dommeren... så ved ikke om det er en som jeg tør at løbe an på.... HVIS det er, så bliver samojederne bedømt om søndagen.. hvad med jer??

 

Vi er på om søndagen og har en nordmand... :hmm: Kender ham ikke, men har ikke de bedste erfaringer med Nårve :damn:, men fuck det, jeg har 2 muligheder for championat, så jeg tager afsted...

 

Hende min mulige kørselsbuddy har en god dommer, så jeg kan desværre ikke tilbyde dig et ride (hun er i øvrigt også i grp. 5)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Vi er på om søndagen og har en nordmand... :hmm: Kender ham ikke, men har ikke de bedste erfaringer med Nårve :damn:, men fuck det, jeg har 2 muligheder for championat, så jeg tager afsted...

 

Hende min mulige kørselsbuddy har en god dommer, så jeg kan desværre ikke tilbyde dig et ride (hun er i øvrigt også i grp. 5)...

 

Det er bare heeeeeeelt i orden...:5up:.. jeg tager heller ikke afsted pga. dommeren..:lol:

 

Rigtig god tur og mega held og lykke:engel:

 

måske jeg skulle prøve lykken næste gang - den ligger samme tid som EDS = ingen hunde i luxembourg..:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare heeeeeeelt i orden...:5up:.. jeg tager heller ikke afsted pga. dommeren..:lol:

 

Rigtig god tur og mega held og lykke:engel:

 

måske jeg skulle prøve lykken næste gang - den ligger samme tid som EDS = ingen hunde i luxembourg..:lol:

 

Med mindre du var lun på dobbelt CACIB i Schweiz :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

fortæl fortæl... jeg aaaaaaaltid med på den værste:slem:

 

Exposition Canine Internationale Lausanne (ECIL) et FRIBOURG SUISSE - SWITZERLAND

 

Ja, det er jo allerede i februar (19. og 20), med sidste tilmeldingsfrist 26. januar. Schweiz noget dyr at melde til i, men modsat lidt af en fest, eftersom de giver cert i hver klasse.

 

For at blive champ dernede kræves fire certer, hvor der skal være et år og en dag mellem første og sidste. God mulighed for at få cacib, da der vanligvis ikke er pokkers mange tilmeldte i racerne. Ved dog ikke om man har prøvekrav på samojederne derned. Kan dog næsten ikke forestille mig det, for man har det ikke på spaniels.

 

Dommere for samojeder er lørdag M. N. Deschuymere fra Belgien og søndag Mme. G. Richard, Tyskland.

 

Og så er der jo det mini aberdabei, at der er relativt lang til Schweiz - men det er jo selvfølgelig bare stik syd og så ligeud (i ca. 1.200 km.).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...