Gæst sonir Skrevet December 27, 2010 Rapporter Share Skrevet December 27, 2010 Jeg ved ikke om indlægget skal ligge her, og jeg ved at billedet måske ikke er så godt, men nu prøver jeg alligevel lige at smide det op her, der er jo så mange kloge hoveder, så det kan jo være i kan hjælpe. Valde har fået en lille lys udbuling ved siden af næsen. Han er ikke generet af den, og den virker ikke hård eller noget. Det ser ud som om der er et knurrehår midt i den. Men hvad er det, er der nogen der ved det eller kan se det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Det ligner en vorte/svulst af en art. Synes du skal lade dyrlægen se på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Takker for svaret, vi må en tur forbi dyrlægen efter nytår, når obningstiderne blir normale igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts