Gæst mimer Skrevet December 27, 2010 Rapporter Share Skrevet December 27, 2010 Hejsa... Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg søger et sted man kan træne waterwalker med sin hund. Da jeg bor tæt på grænsen til tyskland, så hvis der nogen der kender et sted i nordtyskland eller sønderjylland. På forhånd tak for hjælpen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Jeg fandt dette link: Hundetræning og hundesport Jeg ved ikke om det er noget du kan bruge Ellers prøv at søg på "Hundesvømmehal" på google og hør dem ad om de har et Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mimer Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Tak for link, med desværre ikke li noget i nærhed. Så skal jeg køre flere 100 km hver vej Vi gå til svømning i svøåmmehl i Hellevad, men Waterwalker er bare meget bedre. Så det er derfor jeg søger det.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Tak for link, med desværre ikke li noget i nærhed.Så skal jeg køre flere 100 km hver vej Vi gå til svømning i svøåmmehl i Hellevad, men Waterwalker er bare meget bedre. Så det er derfor jeg søger det.... Okay Jeg kender desværre ikke noget til det, og er ikke så god til tysk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mimer Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Men eller´s 1000 tak for hjælpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 måske skulle du prøve at søge efter én i tyskland, det kan være det er tættere på dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mimer Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Hejsa... Det prøver jeg også, men kan ikke lige finde noget sted. Men det kunne være, der var en som kendet et sted..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts