Hop til indhold

Euro Dog Show 2011


Gæst Røntved
 Share

Recommended Posts

Gæst Røntved

Vi har besluttet at pakke alle 4 hunde sammen, og tage til Holland med campingvogn. Er der nogen af jer der har erfaring med udstilling eller camping i Holland. Et problem er nok at vi kun taler engelsk/dansk. Tænker bla. på bestilling/betaling af tilmelding og res. af camping.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har besluttet at pakke alle 4 hunde sammen, og tage til Holland med campingvogn. Er der nogen af jer der har erfaring med udstilling eller camping i Holland. Et problem er nok at vi kun taler engelsk/dansk. Tænker bla. på bestilling/betaling af tilmelding og res. af camping.
Både den hollandske kennelklub og campingpladserne kan engelsk. Og er utroligt venlige :-D

 

God fornøjelse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Vi har besluttet at pakke alle 4 hunde sammen, og tage til Holland med campingvogn. Er der nogen af jer der har erfaring med udstilling eller camping i Holland. Et problem er nok at vi kun taler engelsk/dansk. Tænker bla. på bestilling/betaling af tilmelding og res. af camping.

 

Jeg har været i Holland, og der snakkede de fint engelsk :) (Vi boede dog hos nogle private)

 

Hvis du kan lidt tysk, så når du læser noget på hollandsk, så tænk tysk, det hjalp mig en hel del :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg har udstillet en enkelt gang i Holland (Utrecht). Jeg mødte ikke nogle dernede som ikke kunne engelsk:5up:. Vi boede dog ikke på en camping plads, så jeg ved ikke hvordan betalingen er der:vedikke:.

 

På de fleste Hollandske udstillinger kan du betale dernede, dog mod et ekstra lille gebyr.. ellers kan du overføre pengene. Jeg ved dog ikke om de undlader kontant betalingen til EUW:hmm:

 

Jeg ved ikke helt endnu om vi tager derned.. Freya plejer jo at være i fæld på det tidspunkt, så synes det ville være lidt træls at bruge mange penge når kun en af hundene er fuldpelset på det tidspunkt. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...