Hop til indhold

Lugtende prutter!!


Manse
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen
Hmm, jeg vidste ikk orm kunne gøre at han prutter, så det har ikk været i mine overvejelser...

 

Orm kan gøre meget - alt fra luft i maven, som ses både ved oppustethed og prutter og til dårlig mave.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være foderet, jeg har hørt om andre der får prutteproblemet med Olivers. Ikke fordi Olivers er et dårligt produkt, hunde reagere bare forskelligt på diverse ting. Jeg ved ikke hvad det skulle være af ingredienserne der er anderledes end hvad han fik før du skiftede? Måske er det fordi der er mere eller mindre fiber eller en anden slags end før? Det må du undersøge det kan være hvad som helst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hørt en masse godt om Olivers og vi har købt nogle af deres godbidder. Leverbidderne og de andre ting vil vores gerne spise, men deres trainingbites er de bare ikke interesseret i og det på trods af at vi har to glubske bæster.

Mine forældre brugte Olivers en overgang, men måtte skifte, da deres to springer spaniels drak vanvittig meget vand.

Andre af vores venner er super glade for Olivers og har brugt det længe. Det kan jo være din hund ikke kan tåle det. Prøv noget andet foder og få lavet en ormetest, så er du dækket nogenlunde ind :-)

Den ene af vores prutter også meget lige nu, men det er fordi hun er syg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...