Gæst Miss_menelli Skrevet December 29, 2010 Rapporter Share Skrevet December 29, 2010 Fik vovsernes sko i dag - Godt nok kun de midlertidige fra Pawz, da jeg stadig afventer dem i en bedre kvalitet. Det gik overraskende smertefrit med at få hundene til at acceptere dem Kaia lavede dog nogle spændende spjæt og var helt overbevist om, at de kom af, hvis hun strakte bagbenene så lagt bagud som muligt :klap: Men måtte jo trods snue, udstyre mig med alt mit nye varme tøj, snotklude, halstørklæde, hue og skisokker og så ud og afprøve vovsernes sko i de 15 minutter der går mellem nyse anfaldende. Så snart de var uden for døren, så gik de som om de slet ikke havde dem på :5up: - Medbragte selvfølgelig kamera og her er resultatet Beklager de meget store billeder i rimelig dårlig kvalitet - Orker ikke at redigere mere i dem og lyset var skod, så vil ind under dynen og sove videre i stedet Se mor - Jeg kan løbe stærkt: Se mine fine nye sko: Kaldte du???? Bamse er dybt koncentreret om at finde mus RULLEFAAAAAAALD....... Mors ulv Resten kan ses her: http://www.hunde-forum.dk/members/3287-albums2270.html Må jeg se vinter-sko billeder af jeres vovser?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 åååååhhhhh hvor er de fine:lun::lun:... både vovser og sko selvfølgelig:mrgreen: Jeg var ved at falde ned af sofaen af grin over din beskrivelse da Kaia fik skoene på:klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Fine billeder.. Har ikke billeder af Luna med sko på endnu.. Da jeg ikke har haft kamera med ude.. Sådan som du beskriver Kaia er sådan som Luna reagerer de første par sekunder med ruffwear skoene, pawz accepterede hun med det samme:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Rigtig skønne billeder og sikke fine deres nye sko er :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts