Gæst Jone Skrevet December 30, 2010 Rapporter Share Skrevet December 30, 2010 Jeg har en engelsk bulldog som har misfarging i ansiktet, jeg vet dette kommer av fukt, men jeg prøver å holde disse områdene tørre ved å tørke 3-4 ganger daglig. Men han blir bare verre. Er det noe annet jeg kan gjøre enn å bare tørke? Noen som har noen råd. Beklager men taler ikke dansk håper dere forstår norsk... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Jeg har en engelsk bulldog som har misfarging i ansiktet, jeg vet dette kommer av fukt, men jeg prøver å holde disse områdene tørre ved å tørke 3-4 ganger daglig. Men han blir bare verre. Er det noe annet jeg kan gjøre enn å bare tørke? Noen som har noen råd. Beklager men taler ikke dansk håper dere forstår norsk... har han hvit pels? vet ikke helt ka du kan gjøre, e sikkert noen andre som kommer på banen, som har samme problemet me misfarging under øyan, på hvitpelset hunder. men én ting, æ kan oversette! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jone Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 har han hvit pels? vet ikke helt ka du kan gjøre, e sikkert noen andre som kommer på banen, som har samme problemet me misfarging under øyan, på hvitpelset hunder. men én ting, æ kan oversette! Ja han har hvit pels Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Har du snakket med dyrlægen? Problemer med tårekanalerne kan nogle gange afhjælpes med en operation. Kender en puddel, der har fået udvidet tårekanalen for at fjerne problemer med tårer fra øjnene, og har også hørt om andre hunde, der er blevet opereret. Men det kommer jo an på hvad problemet er. For nogle racer er det et hår, der vokser indad og dermed generer. Så snak med dyrlægen og hør hvad lige præcis jeres problem skyldes. Der skal i hvert fald gøres noget, for det må være rigtig ubehageligt for hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 har han hvit pels? vet ikke helt ka du kan gjøre, e sikkert noen andre som kommer på banen, som har samme problemet me misfarging under øyan, på hvitpelset hunder. men én ting, æ kan oversette! Hehe, Google translator? Meget imponerende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Har du snakket med dyrlægen? Problemer med tårekanalerne kan nogle gange afhjælpes med en operation. Kender en puddel, der har fået udvidet tårekanalen for at fjerne problemer med tårer fra øjnene, og har også hørt om andre hunde, der er blevet opereret. Men det kommer jo an på hvad problemet er. For nogle racer er det et hår, der vokser indad og dermed generer. Så snak med dyrlægen og hør hvad lige præcis jeres problem skyldes. Der skal i hvert fald gøres noget, for det må være rigtig ubehageligt for hunden. Fandt lige noget om det her: netdyredoktor - Tårevejssystemet hos hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Hehe, Google translator? Meget imponerende hey du! æ har bodd i tromsø i 4 år, så æ prate norsk! det e vel kanskje noen småfeil hist & her, men det e vanskelig å unngå, når man ikke lenger bor der, å e tvungen til å prate, helt fra tidligt på mårran! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Men til spørsmålet. har hørt, at eddike hjelpe mot misfarging. men vet ikke om æ ville turde å bruke det, hvis det e rett under øyan. vet ikke kordan det e å få eddike i øyan? men hvis noen kunne få flyttet tråden til under debatt eller noe lignende, trur æ du ville få mer respons, da det e ganske mange her inne, me hvite hunder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Diamantøjne fra KW, det virker. Det har vi brugt på vores ene cavalier og det var noget der virkede. Men det kan godt blive for gammelt og så lugter det. Tror vi havde vores flaske i et års tid, så måtte der en ny til. Petshoppen » Pels pleje og tilskud » Diverse pelspleje » KW diamantøjne Men læs lidt om det og tag stilling til om du vil prøve det, jeg kan se at nogle ikke synes det er så fantastisk som vi gør. Beklager at jeg ikke kan finde ud af at oversætte det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Velkommen til. Jeg vasker Nelson med Spa Facial Scrub. Så tørrer jeg ham grundigt og så kommer jeg lidt babypudder/kartoffelmel i folderne. Du kan se facial scrub'en her: Amalie Du skal være opmærksom på, at foderet kan medvirke til tårestriber. Jeg synes, Nelsons er blevet pæne efter han får nyt foder (James Wellbeloved). Hilsen Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jone Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Velkommen til. Jeg vasker Nelson med Spa Facial Scrub. Så tørrer jeg ham grundigt og så kommer jeg lidt babypudder/kartoffelmel i folderne. Du kan se facial scrub'en her: Du skal være opmærksom på, at foderet kan medvirke til tårestriber. Jeg synes, Nelsons er blevet pæne efter han får nyt foder (James Wellbeloved). Hilsen Mette Min Bulldog får royal canin Bulldog puppy, dette foret er jeg anbefalet av NBK (Norsk Bulldog Klubb). Men jeg ser for meg at jeg går over til noe som heter vom og hundemad, et lokalt produkt som er et råfoder. Til foldene har jeg bestilt noe som heter eye envy, har du hørt noe om dette? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts