Hop til indhold

Kennelhoste og plastik i maven

Gæst Sika
 Share

Recommended Posts

Ih hvor en dag Sika og jeg har haft.

Først var vi på posthuset for at hente legesager der kom hjem. I den proces havde Sika åbenbart spist et lidt større stykke plastic som var på en af bamserne. Sådan en krog man hænger legetøj op med i butikkerne, som sidder igennem legetøjet.

Det opdagede jeg så 3 timer efter, da bamsen manglede lidt fra da vi hentede den.

Så måtte man jo ringe til dyrlægen og afsted med os.

Så blev Sika røntgenfotograferet og vi skal holde øje med hende og om plastikket kommer ud igen.

I samme omgang har hun fået kennelhoste, så ikke noget legedag til os det næste lange stykke tid. :cry:

Men om ikke andet er hun dejlig frisk.

Og mor er stolt. Hun har kunnet finde ud af at få alle godbidderne ud af noget Nina Ottosson aktiveringslegetøj i dag; 'Dog Turbo'.

Sikke en dygtig hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun hoster stadig. :cry:

Men hvis jeg kender hende ret er plastikket kommet ned i et stykke. Hun er ikke god til at tygge ting før hun spiser det.

Men dyrlægen sagde vi bare skulle holde øje med hende de næste par dage og selvfølgelig komme over med hende hvis hun begyndte at være stille eller få det skidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der kan gå fra nogle dage helt op til nogle uger.

Men det er heldigvis ikke så meget hun hoster. Det er kun to hosteanfald hun har om dagen. - Men man kan jo se at det irriterer hende. :cry:

Men hun er nu stadig frisk som hun plejer, det håber vi hun bliver ved med :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeres hund tyggede det vist også i stykker, gjorde hun ikke?

Det er jeg 99,9% sikker på Sika ikke har.

Men jeg krydser fingre :x:

Men ja, kennelhoste er noget værre noget. Men det har da ikke været så slemt i dag :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites