Gæst Sika Skrevet December 30, 2010 Rapporter Share Skrevet December 30, 2010 Ih hvor en dag Sika og jeg har haft. Først var vi på posthuset for at hente legesager der kom hjem. I den proces havde Sika åbenbart spist et lidt større stykke plastic som var på en af bamserne. Sådan en krog man hænger legetøj op med i butikkerne, som sidder igennem legetøjet. Det opdagede jeg så 3 timer efter, da bamsen manglede lidt fra da vi hentede den. Så måtte man jo ringe til dyrlægen og afsted med os. Så blev Sika røntgenfotograferet og vi skal holde øje med hende og om plastikket kommer ud igen. I samme omgang har hun fået kennelhoste, så ikke noget legedag til os det næste lange stykke tid. Men om ikke andet er hun dejlig frisk. Og mor er stolt. Hun har kunnet finde ud af at få alle godbidderne ud af noget Nina Ottosson aktiveringslegetøj i dag; 'Dog Turbo'. Sikke en dygtig hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Dygtig pige, men for søren da, sådan at spise plastik. vores kan også finde på at spise nogle mærkelige ting, og så kennelhoste oven i. Det er godt nok træls. Så må i have et stille og roligt nytår God bedring til hende og giv lige en update når du finder det stykke plastik. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Raenil Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Øv for en dag. Hvis det kan være nogen beroligelse kan jeg fortælle at Bella spiste en hel hank til en plasticspand med slik i (slikket havde vi spist). Og det hele kom ud igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sika Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Det virker betryggende Men hun er da stadig frisk som hun plejer igen i dag, så vi krydser fingre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Godt nytår og er der kommet noget plastik ud? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sika Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Ikke så vidt jeg kan se, nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Nå, men dat kan stadig være den kommer ud. Eller måske er det bare i meget små stykker. Hvis hun har bidt det i meget små stykker mener jeg. Hvordan med kennelhosten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sika Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Hun hoster stadig. Men hvis jeg kender hende ret er plastikket kommet ned i et stykke. Hun er ikke god til at tygge ting før hun spiser det. Men dyrlægen sagde vi bare skulle holde øje med hende de næste par dage og selvfølgelig komme over med hende hvis hun begyndte at være stille eller få det skidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Ja, så er der næsten ikke andet at gøre end at vente, men det er til gengæld heller ikke særlig sjovt. Træls at hun stadig hoster, men der går vel også lidt før det er helt ovre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sika Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Ja, der kan gå fra nogle dage helt op til nogle uger. Men det er heldigvis ikke så meget hun hoster. Det er kun to hosteanfald hun har om dagen. - Men man kan jo se at det irriterer hende. Men hun er nu stadig frisk som hun plejer, det håber vi hun bliver ved med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Ja, det håber vi . Nogle uger er godt nok lang tid... meeen hvis det ikke kan være anderledes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Raenil Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Så vidt jeg husker fandt vi plastic i Bellas afføring en uges tid efter det med plastic-hanken. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sika Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Jeres hund tyggede det vist også i stykker, gjorde hun ikke? Det er jeg 99,9% sikker på Sika ikke har. Men jeg krydser fingre Men ja, kennelhoste er noget værre noget. Men det har da ikke været så slemt i dag :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Er der nogen gevinst? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts