Hop til indhold

Første søndag i måneden - træf Ishøj.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

:5up:

 

Hvor mange penge skal jeg tage med???

 

10 millioner :banan: Eller var det Nollike?

 

Øhhh var det ikke 100 for line og 50-60 for vitabob?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 95
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:-D:lol::-D

 

Har lige kørt bilen frem til optøning og så ville hundene ind i buret - det fik de så lov til.

Jeg kunne ikke få Bamse til at komme ud for at spise morgenmad, for han er bange for ikke at komme med, så :-D

Så måtte jeg jo komme ud til ham - så nu sidder han ude i bilen og spiser sin morgenmad, den skøre rad :-D Han glæder sig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D:lol::-D

 

Har lige kørt bilen frem til optøning og så ville hundene ind i buret - det fik de så lov til.

Jeg kunne ikke få Bamse til at komme ud for at spise morgenmad, for han er bange for ikke at komme med, så :-D

Så måtte jeg jo komme ud til ham - så nu sidder han ude i bilen og spiser sin morgenmad, den skøre rad :-D Han glæder sig :lun:

 

Vi glæder os også:-D Jeg har fundet selen, forresten:-D Og i sort med hvid stribe:slem::slem: (hvis man altså selv kan vælge..)

 

Men jeg nupper lige de to seler, jeg har, med, så kan vi lige prøve. Den ene er K's, vi har til låns.. :-D

 

Kamera, dækken og seler er pakket!

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 Tak til alle deltagere på årets første træf :5up:. Det var som sædvanligt super hyggeligt.

 

Det var et pragtfuldt vejr - lige tilpas koldt/varmt og klart solskin, we like alot :-D

 

Der blev taget ret mange billeder, som nok er ved at blive redigeret - kender jeg Jeanette ret :mrgreen:

 

Ja oss tusind tak herfra:-D Luna sover sødt (det er hårdt at tigge guffer åbenbart:roll::oops::lol:) Og jep, jeg fixer billeder.. Desværre er der mange, der ikke er optimale.. Det er det der med solen i rette retning og sårn:mrgreen:

 

Og Sanne, din næste hund skal altså ikke være sort med mørke øjne:???: Totaaaalt umuligt at tage billeder af:lol::lol:

 

EDIT to add: Og nu glemte du igen at få den tier for penalhuset

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja oss tusind tak herfra:-D Luna sover sødt (det er hårdt at tigge guffer åbenbart:roll::oops::lol:) Og jep, jeg fixer billeder.. Desværre er der mange, der ikke er optimale.. Det er det der med solen i rette retning og sårn:mrgreen:

 

Og Sanne, din næste hund skal altså ikke være sort med mørke øjne:???: Totaaaalt umuligt at tage billeder af:lol::lol:

 

Jeg har også to sovende hunde her :mrgreen:

 

Og næste gang bliver der blandet noget hvidt i pelsen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja oss tusind tak herfra:-D Luna sover sødt (det er hårdt at tigge guffer åbenbart:roll::oops::lol:)

 

Og have et styks smaskforelsket, 50kg. unghund bag sig :oops: Unddskylder for Møffe (selvom han sikkert er overbevist om, at følelserne var gengældt :lol: ).

 

Tusind tak for hyggeligt træf, allesammen! :banan: Møffe var HELT død og er det stadig, det var MEGET hårdt! :lol:

 

Uuuuh, og så glæder jeg mig til billeder! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og have et styks smaskforelsket, 50kg. unghund bag sig :oops: Unddskylder for Møffe (selvom han sikkert er overbevist om, at følelserne var gengældt :lol: ).

 

Tusind tak for hyggeligt træf, allesammen! :banan: Møffe var HELT død og er det stadig, det var MEGET hårdt! :lol:

 

Uuuuh, og så glæder jeg mig til billeder! :klap:

 

Hehehe ja forelsket må man sige:lol: Det er okay, det gik jo fint, når først hun var væk fra hans øjne og næse:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehehe ja forelsket må man sige:lol: Det er okay, det gik jo fint, når først hun var væk fra hans øjne og næse:mrgreen:

 

Næse var rigeligt - fik ham flere gange afledt, lige inden han løb hen til hende. Det er sq det skøre ved Møffe, sådan har han nærmest altid været :vedikke: Heldigvis havde han ikke "savne"-syndromet i dag, som han ellers har præsteret mellem jul og nytår, hvor han gik rundt og savnede damerne.

 

Det er da utroligt som hun er en "mandfolke magnet" for tiden - og de kommer i alle størrelser :mrgreen:

 

Nåja, han kastede da også sin kærlighed på Nana - og også Sica :mrgreen: Nana var bare for hurtigt væk :engel:

 

Men er så glad for, at det først var til sidst, at han begyndte på det bøvl!

Link til indlæg
Del på andre sites

Næse var rigeligt - fik ham flere gange afledt, lige inden han løb hen til hende. Det er sq det skøre ved Møffe, sådan har han nærmest altid været :vedikke: Heldigvis havde han ikke "savne"-syndromet i dag, som han ellers har præsteret mellem jul og nytår, hvor han gik rundt og savnede damerne.

 

 

 

Nåja, han kastede da også sin kærlighed på Nana - og også Sica :mrgreen: Nana var bare for hurtigt væk :engel:

 

Men er så glad for, at det først var til sidst, at han begyndte på det bøvl!

 

Jeg synes nu at han opførte sig rimelig fornuftigt - han er jo en ung herre spræng fuld af hormoner :-D

 

Og det var da rart at Nana fik en efter sig, der ikke bare lige sådan kunne trynes.

Du skulle ha' set hende i starten - hun var en rigtig kælling.

Hun bliver 2 år her den 11., så hun er jo også igennem den sidste modningsfase - og sådan er det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nu at han opførte sig rimelig fornuftigt - han er jo en ung herre spræng fuld af hormoner :-D

 

Og det var da rart at Nana fik en efter sig, der ikke bare lige sådan kunne trynes.

Du skulle ha' set hende i starten - hun var en rigtig kælling.

Hun bliver 2 år her den 11., så hun er jo også igennem den sidste modningsfase - og sådan er det :mrgreen:

 

Jamen, jeg var også stolt af ham!

 

Jeg havde jo faktisk regnet med, at jeg nok skulle holde ham i line på hele turen, fordi han ville være helt fra snøvsen (lækre damer, lækre dufte, hvad er indkald?), men sådan var han jo slet ikke :banan:

 

Jooo, der var nogle lækre dufte - men han hang ikke ved i dem og fulgte dem i samme stil, som han plejer! Og indkaldet virkede jo næsten for godt, loooool, det var altså lidt sjovt, da han lavede en 180graders vending på glat is og endte på mavsen :hjerte:

Og damerne var først interessante til sidst.

Så ja, jeg var rigtig lettet over min dygtige hund i dag! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lamme Buddha! Fattede ikke at programmet blev veeeeeed med at bruge tid på at gemme et billede - det var så fordi at jeg havde lavet størrelsen til 30.000 pixels istedet for øh, sølle 800 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...