Hop til indhold

Første søndag i måneden - træf Ishøj.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Næste gang vi skal til sjælland skal det helt klart være den første weekend i en måned, det ser dælme hyggeligt ud det der :klap:

 

Sådan har jeg det også - så bliv ikke overrasket, hvis vi pludselig står der en søndag

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 95
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uuuh, tak for billeder, Buddha og FOX! :klap:

 

Aj men han kammede jo også helt over.. Tror faktisk at havde vi været tæt på, havde vi set at han var helt rød i hovedet.. Det var jo ren vanvid og ikke bare "almindelig" surhed/irritation.. Jeg tror der er noget, der har generet og så var vi og vores hunde "dråben".. Ikke for at godtgøre ham.. overhovedet ikke, for han gik langt over stregen

 

Er du vimmer ja, det var også min tanke!

 

Og hans argument med, børn der var bange for hunde - ehm, HVEM er lige så dum, at man tager sit hundeangste barn med, i et hundefritløbsareal :confused: Ja, loven siger, man skal have fuld kontrol - men honestly... Det tror jeg altså ikke er muligt, det er jo levende væsner vi har og ikke robotter... Det vil altid gå galt på ét eller andet tidspunkt :vedikke:

 

Hov glemte helt:

 

[media]

[/media]

 

Åååhr, hvor er den nice! :klap: Og så Møffe: Nå, Gizmo, nu har jeg leget nok - nu skal der ædes sne! Hey, BlackGSD, kan du ikke se, jeg spiser sne? Har sq da ikke tid til at lege...!

 

Ego-hund, altså!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Mahogni

Hvorfor mødes i kun 1 gang om måneden? I går vel med hundene under alle omstændigheder..

 

Jeg går på "tangen" hver søndag ca kl 12 (for enden ad vejen til Arken og havnen), og jeg ville synes det var helt super hvis der kom et par legekammerater forbi..

 

Mvh

Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor mødes i kun 1 gang om måneden? I går vel med hundene under alle omstændigheder..

 

Jeg går på "tangen" hver søndag ca kl 12 (for enden ad vejen til Arken og havnen), og jeg ville synes det var helt super hvis der kom et par legekammerater forbi..

 

Mvh

Maria

 

Nej nej - min hund bliver altså kun luftet den første søndag i måneden. Er det ikke meget normalt :vedikke:

 

Ej, det er fordi mange kommer langvejs fra (København, Køge osv.), så det er lidt langt (og dyrt) at mødes oftere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor mødes i kun 1 gang om måneden? I går vel med hundene under alle omstændigheder..

 

Jeg går på "tangen" hver søndag ca kl 12 (for enden ad vejen til Arken og havnen), og jeg ville synes det var helt super hvis der kom et par legekammerater forbi..

 

Mvh

Maria

Som sagt, er vi mange, der kommer langvejs fra:-D Og den første søndag i måneden er det gratis at tage med toget. Derfor:-D

 

Det er jo ikke alle, der bor i Ishøj:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...