Hop til indhold

Hjælp tl Iphone 4.

DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Gæst MorTilKatja
SOS!

Min Iphone 4 gider ikke bippe når jeg har sat alarm til :cry:.

Har genstartet telefonen uden held, søgt om opdateringer uden held.

Og lyden virker ellers fint på telefonen? :???:

Har nogle af jer samme problem?

Nu har jeg ikke iphone, men har du været inde og kigge på alarm ringetonen? Samt volumen af den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Larsen'
SOS!

Min Iphone 4 gider ikke bippe når jeg har sat alarm til :cry:.

Har genstartet telefonen uden held, søgt om opdateringer uden held.

Og lyden virker ellers fint på telefonen? :???:

Har nogle af jer samme problem?

Hej Daniella :)

Jeg vil henvise dig til følgende link:

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/alarmen-i-iphone-virker-ikke-i-2011,lid.13908/

Der er åbenbart en softwarefejl i Iphone, der gør at alarmen ikke virker i 2011.

- Jeg ved så at der er fundet løsning.

Skal se om jeg kan finde et link !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Larsen'

Det viser sig, at hvis en alarm sættes til at ringe alle dage, i stedet for én gang, så fungerer det, og du kommer igen op på det rigtige tidspunkt.

Tilsyneladende løser problemet sig selv den 4. januar 2011. I hvert fald kan vi konstatere, at når uret sættes frem til den dato, så begynder enkelt-alarmer igen at virke korrekt.

Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/alarmen-i-iphone-virker-ikke-i-2011,lid.13908/#ixzz19sWFxGJM

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Daniella :)

Jeg vil henvise dig til følgende link:

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/alarmen-i-iphone-virker-ikke-i-2011' date='lid.13908/

Der er åbenbart en softwarefejl i Iphone, der gør at alarmen ikke virker i 2011.

- Jeg ved så at der er fundet løsning.

Skal se om jeg kan finde et link ![/quote']

Super mange tak! :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
du er bare misundelig:drille:

Øhm.. På spritnye iPhones fulde af fejl?? Think not :lol:

Selvom Mr. Job engang skulle begynde at levere mere gennemtænkte og gennemprøvede produkter, foretrækker jeg stadig gadgets der er bedre support på :blink:

Lige nu savner jeg også min HTC :genert:

Det kan jeg godt forstå... :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er begyndt at overveje Iphone 4. Jeg har stadig den første 3g:genert:

men min mnad påstår at den ikke vil passe i vores UFO (højtalere) pga design, hvilket skulle være et generelt problem?

Er det rigtigt?

Umiddelbart er iPhone 4 lidt mindre, og stikket det samme så mit gæt er at den burde kunne gå i. Men som sagt er det kun et gæt.

Kan i ikke finde jeres UFO på nettet og se om der står noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm.. På spritnye iPhones fulde af fejl?? Think not :lol:

Selvom Mr. Job engang skulle begynde at levere mere gennemtænkte og gennemprøvede produkter, foretrækker jeg stadig gadgets der er bedre support på :blink:

Det kan jeg godt forstå... :ae:

Alle siger de er fulde af fejl, men hvad er det for fejl i snakker om? Jeg har ikke fundet nogen på min endnu?

Jeg tror der er en smagssag, og jeg ville ikke bytte min iPhone til en HTC, det er helt sikkert.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle siger de er fulde af fejl, men hvad er det for fejl i snakker om? Jeg har ikke fundet nogen på min endnu?.

Det er fx tredie gang der er problemer med alarmfunktionen på i4, de tåler ikke en skitur (svaret fra producenten: selvfølgelig gør den ikke det, du ville jo heller ikke tage din pc med på skitur), samme revne i bagbeklædningen på ALLE jeg kender's ifon

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Det er fx tredie gang der er problemer med alarmfunktionen på i4, de tåler ikke en skitur (svaret fra producenten: selvfølgelig gør den ikke det, du ville jo heller ikke tage din pc med på skitur), samme revne i bagbeklædningen på ALLE jeg kender's ifon

Ingen revner her, men ved ikke om det gør sig gældene på 4éren....

Tror alle telefoner kan tåle en skitur, spørgsmålet er om de kan tåle at komme ind og blive taget direkte op af lommen....gætter på de fleste vil danne kondens og der kommer problemet, nøjagtig som med alt andet elektronik.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Coco-doodle

Jeg har også selv iPhone4 og var ved at dø af grin, da jeg imorges læste på ttv at alarmen ikke virker d.1 og 2. januar! Haha...

Men problemet skulle løse sig selv d. 3 :D Det var vidst heller ikke på alle!?

Men vil nu også lige sige at jeg INGEN problemer har haft med min.

Intet signal problem, ingen ridser, ingen fejl hvis den har været i snevejr osv. Men jo kan heller ikke få alarmen til at virke - nu bruger jeg den heller ikke, så det har ikke generet mig.

Kan dog godt forstå at det er sindsygt at man giver 5000,- for en mobil, hvor alarmen ikke virker. Heldigvis finder Apple dog altid løsninger!

Tror det er en smagssag og når der bliver solgt så mange telefoner kan man vel heller ikke regne med at der ikke er nogen fejl?

Ja, jeg ville ihvert fald ikke bytte min iPhone for nogen anden.... :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Jeg ville tge min pc med på skitur, til at ligge feriebillederne over på :engel:

Men en telefon kan heller ikke ringe, så det er da en underlig sammenligning (selvom de fleste telefoner idag er små computere)

Link til indlæg
Del på andre sites

iPhone har ikke android nej.

Det med revnerne er vel også et spørgsmål om at passe på sit grej. Jeg går ikke ud fra de er flækket bare ved at ligge på bordet eller i lommen. Min har været på gulvet flere gange, uden skader. Der er ingen signal problemer eller noget. Kan kun være tilfreds.

Ang skituren, så kommer det vel an på hvad man bruger den til. Jeg ville da tage den med, det samme med min pc, men ville nok lade begge dele være derhjemme, mens jeg havde skiene på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites