Hop til indhold

"bold" til træning af lænd hos hunden i Lidl..


guanomo
 Share

Recommended Posts

I Lidl reklamen, side 18 er der en "gymnastikbold", der er 2 modeller, den der ikke er helt rund, den er blå i reklamen.

 

Sådan en fik vi at vide er god til at få hunden til at træne de dybe muskler i lænden.

 

Hunden skal op med forpoterne på den og gå frem og tilbage, det smarte ved den med 2 "ender" er at den ikke tipper til siden som en helt rund en.

 

den til højre

http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20110102.p.Gymnastikbold

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt se idëen i det, men jeg tvivler nu på at Luna ville lave lændeøvelser på den, hun vil helt sikkert i stedet mene at den skal have bøllebank :lol:

 

Så må du lære hende det :blink: cujo klarede det fint hos fyssen med lidt godbidder foran snuden.

 

Du skal bruge den til træning, så den skal kun frem til træning :mrgreen:

 

men hunden skal også lidt ned i benene, så ikke alle størrelse hund der kan bruge den.

 

Og så kan mennesket også bruge den.. ikke Lonny? :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
I Lidl reklamen, side 18 er der en "gymnastikbold", der er 2 modeller, den der ikke er helt rund, den er blå i reklamen.

 

Sådan en fik vi at vide er god til at få hunden til at træne de dybe muskler i lænden.

 

Hunden skal op med forpoterne på den og gå frem og tilbage, det smarte ved den med 2 "ender" er at den ikke tipper til siden som en helt rund en.

 

den til højre

Lidl Online

 

Hvem anfbefaler den til Cujo?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det var hende vi var hos i sommer måned, men det var før vi fik taget det billed hvor de så hoften var lidt skæv, så hellere ikke noget vi ville gøre før vi har været hos lone fra thetouch eller den lokale massør.

 

Det var det jeg tænkte på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...