martin Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 hej jeg vil høre jer om, jer der foder med tørkost og giver ben 1 gange om ugen. hvor meget ben i giver om det er samme vægt som i giver i tørkost. altså hvis det er 200g tørkost så er det 200g ben. hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 hej jeg vil høre jer om, jer der foder med tørkost og giver ben 1 gange om ugen. hvor meget ben i giver om det er samme vægt som i giver i tørkost. altså hvis det er 200g tørkost så er det 200g ben. hilsen martin Uanset hvad jeg fodrer med så giver jeg ben 2-3 gange om ugen..Ikke afmålt. Det er bare extra. SÅ kan det godt være de ikke æder alt deres tørkost i næste måltid, men som regel synes jeg de gør det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Hvis det bare er gnaveben, så regnede jeg det slet ikke med i systemet, da Luna fik tørfoder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Hvis det bare er gnaveben, så regnede jeg det slet ikke med i systemet, da Luna fik tørfoder mine hunde spiser jo det hele om det er riben eller knogler så kommer det hele ned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 mine hunde spiser jo det hele om det er riben eller knogler så kommer det hele ned Så vil jeg begrænse de ben der bliver spist da de er stort set kun kalk og erstatte med gnaveben. Tørfoder i sig selv har rigelig med kalk og det er lige så uhensigtsmæssigt med for meget som med for lidt - begge veje kan få uhensigtsmæssige følger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts