DaniellaJ Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Jeg er så stolt af min vuffer! (Ja undskyld kunne altså ikke lade være med at skrive enn tråd, for er vrikelig happpppppy!) Idag da jeg kom hjem fra arbejde, stod der en meget glad og smilende hund i hoveddøren og bjæffede samt lorede med halen. Og han vidste udmærket godt at når jeg kom hjem, så skal vi på gaden. Og han var så dygtig, han er begyndt at sjat pisse over alt, som en rigtig hanhund . Godt nok letter han ikke ben endnu, men han er ved at blive en rigtig hanhund nu! Og han rendte rundt og legede i sneen, og når jeg sat på på hug og kaldte på ham, så kom han galloperende han og stilte sig op af mig . Han er altså dygtig er han . Da han havde gjort hvad han skulle og vi havde gået en fin tur og endelig kom hjem i varmen, så overraskede han mig endnu engang. Han havde nemlig ikke tisset på gulvet . (Han kommer til det nogle gange, fordi han drikker utrolig meget vand ) Så min hund har virkelig gjort mig stolt idag. Ikke tisset på gulvet - kommet når man har kaldt - og så er han jo ellers bare skide dejlig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Hvor er han sej!:5up: Det er værd at glæde sig over. Jeg synes godt nok han er blevet stor. Tiden går virkelig stærkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Hvor er han sej!:5up:Det er værd at glæde sig over. Jeg synes godt nok han er blevet stor. Tiden går virkelig stærkt. Ja er også rigtig stolt :banan:. Ja han vokser alt for hurtigt . Sidst vi vejede ham sagde vægten 22,5 kg. Så han skal nok blive en kæmpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 :klap::banan: Dyyyygtige vuf:5up: Forstår godt at du er stolt;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Sikke en dygtig vapper. :5up: Kan godt frorstå du er stolt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Han er da dyyygtig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Ja han vokser alt for hurtigt . Sidst vi vejede ham sagde vægten 22,5 kg. Så han skal nok blive en kæmpe what :confused: hvor gammel er det nu han er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 what :confused: hvor gammel er det nu han er? Han var 6 mdr sidst vi vejede ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Han var 6 mdr sidst vi vejede ham Det lyder godt nok af meget! Motor er 15 måneder og omkring 25 kilo, tror jeg. Samson er 3 år og cirka 24 kilo. Hvad mon Malenes Joey vejer? Altså, jeg ville ikke ane hvordan man skulle få ham til at gro langsommere, men de må jo ikke gro alt for eksplosivt. Hvad var det opdrætteren sagde at han ville ende med at veje? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Nej undskyld, det er måske slet ikke så meget alligevel. De stopper jo med at gro helt vildt sådan rimelig snart.. Tror faktisk at Motor lå lidt under den vægt da han var et halvt år :hmm: Ih ærgeligt at vi stoppede med at veje ham her, for nu kan jeg ikke se hvornår han ligesom stoppede med at tage 1 kilo på om ugen. Men sig til ham at han ikke må blive alt for tung, for så bliver han jo ikke så lynhurtig foran trækvognen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Nej undskyld, det er måske slet ikke så meget alligevel. De stopper jo med at gro helt vildt sådan rimelig snart.. Tror faktisk at Motor lå lidt under den vægt da han var et halvt år :hmm: Ih ærgeligt at vi stoppede med at veje ham her, for nu kan jeg ikke se hvornår han ligesom stoppede med at tage 1 kilo på om ugen. Men sig til ham at han ikke må blive alt for tung, for så bliver han jo ikke så lynhurtig foran trækvognen Vi har lige vejet ham og nu vejer han 23,3 kg . Men i en vejledende skema skal han ligge på ca. 23 kg når han er 7 mdr. Men det er kun vejledende, og Luxen er jo ret stor og var også den største i kuldet . Tror han ligner sin far temmelig meget :klap:. Uha ja, vogntræk - glæder mig til han er gammel nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Han har heller ikke tisset indenfor idag :klap::klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts